۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
 مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی زنجان احداث می شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی زنجان احداث می شود

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان احداث می شود که ساختمان آن نیز در حال تکمیل است.

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار، به برنامه‌های اتاق زنجان در راستای حمایت از فناوری های نوین و کسب و کارهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت: برنامه های اتاق هر ساله بر اساس برنامه ریزی ها و در راستای رسالت های اتاق در بخش های مختلفی پیگیری می شود که امسال این برنامه ها با نگاهی ویژه به بخش کسب و کارهای نوین و فناور و صادرات و رشد آن صورت گرفته است.

وی از احداث مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان خبر داد و ابراز داشت: این مرکز در راستای برنامه های اتاق در حال طی پروسه اجرایی خود بوده و ساختمان آن نیز در حال تکمیل و بهره برداری در آینده ای نزدیک می باشد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال اتاق در مجتمع ادارات زنجان و در ساختمانی در مجاورت و نزدیکی اتاق جهت سهولت دسترسی مخاطبان اتاق در حال احداث است.

یگانه فرد تاکید کرد: با توجه به اینکه تکنولوژی و نوآوری نقش مهمی در رشد اقتصاد کشور دارد، احداث این مرکز در دستور کار اتاق بازرگانی زنجان قرار گرفت.

وی گفت: تحریک و جذب سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد دیجیتال، توسعه کاربری از فناوری های نوین، توسعه شیوه های کسب و کارهای نوین از جمله مواردی است که در توسعه اقتصاد دیجیتال می توانند نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان تصریح کرد: اتاق بازرگانی زنجان با هدف توسعه مهارت و نگهداشت سرمایه انسانی و فکری در کنار تسهیلات و مشوق ها در نظر دارد تا اقتصاد دیجیتال در استان زنجان را هر چه بیشتر توسعه دهد.

یگانه فرد ابراز کرد: شناخت ظرفیت های بازارهای جهانی و منطقه‌ای و سیاست گذاری بر اساس این مهم در راستای توسعه صادرات که نیازمند تدوین استراتژی ملی صادرات در حوزه فناوری های نوین و الکترونیک می باشد، کمک شایانی به توسعه اقتصاد دیجیتال است.

کد خبر: ۲۱۰٬۶۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha