۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
راه‌اندازی شهرک‌ مولد کشاورزی در دلوار| خوراک ماهی و میگو در بوشهر تولید می‌شود
استاندار بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی شهرک‌ مولد کشاورزی در دلوار| خوراک ماهی و میگو در بوشهر تولید می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی شهرک مولد کشاورزی در دلوار خبر داد و گفت: تولید خوراک آبزیان از اولویت‌های استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر امروز در آیین افتتاح طرح تامین خوراک آبزیان در بوشهر اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد ریال اجرایی و عملیاتی شده و امیدواریم در توسعه آبزی‌پروری موثر باشد.

وی افزود: بیش از یکسال، اجرای این طرح بزرگ زمان برد و اکنون ظرفیت غذای میگو در استان بوشهر به ۸۰ هزار تن در سال رسیده که بزودی به ۱۲۰ هزار تن افزایش پیدا می‌کند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های مختلف حوزه شیلاتی و کشاورزی در استان در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود وضعیت معیشتی مردم با شتاب خوبی انجام شده است.

محمدی زاده از راه‌اندازی شهرک‌مولد کشاورزی در دلوار خبر داد و تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش محصولات کشاورزی یک‌اولویت مهم در استان است که شهرک مولد در کنار شهرک زیست فناوری دلوار ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی در طرح‌های دریامحور حضوری فعال و موثر دارند و امیدواریم این روند تداوم یابد.

محمدی زاده گفت: تولید بچه ماهی برای طرح‌های پرورش ماهی در قفس نیز از دیگر اقدامات مهم در حوزه آبزی پروری است.

وی افزود: تسهیل شرایط برای سرمایه گذاران و کوتاه شدن مراحل صدور مجوز و سایر مراحل از مشوق‌های لازم برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در استان است که امیدوارم روز به روز شاهد حضور بهتر بخش خصوصی باشیم.

کد خبر: ۲۱۰٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha