۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
لزوم تسهیل شرایط برای ورود گردشگر به کردستان؛ توسعه گردشگری نیازمند تعامل همه جانبه
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی خدمات مسافرت:

لزوم تسهیل شرایط برای ورود گردشگر به کردستان؛ توسعه گردشگری نیازمند تعامل همه جانبه

سنندج – رفیعی، رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران، رونق و توسعه صنعت گردشگری کشور را مستلزم انسجام، تعامل و همکاری همه‌جانبه متولیان امر عنوان کرد.

حرمت‌الله رفیعی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن اشاره به برگزاری جلسە رؤسای انجمن‌های دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سراسر کشور در سنندج، اظهار کرد: برای برگزاری این گردهمایی در کردستان تاکید داشتیم کە خوشبختانه پس از رایزنی با مقامات استانی و همکاری بسیار خوب مجموعه گردشگری کردستان این جلسە برگزار شد.

وی ضمن تأکید بر ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تسهیل ورود گردشگر به این استان افزود: کردستان به‌دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه، وجود آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری فراوان و روحیه مهمان‌نوازی مردم، دارای پتانسیل‌های خوبی برای جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم است.

وی ضمن تاکید بر معرفی ظرفیت های نهفته گردشگری در سراسر کشور به ویژه استان کردستان، بیان کرد: بە تمامی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری سراسر کشور پیشنهاد می‌کنم کردستان و جاذبه‌های بی‌نظیر آن را در اولویت معرفی و برگزاری تورهای خود قرار دهند.

رفیعی ضمن اشاره به آمادگی کامل فعالان حوزه گردشگری در استان کردستان برای خدمت رسانی به مسافران، یادآور شد: فعالان حوزه گردشگری و هتل‌داری این استان با تمام توان آماده خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران هستند.

رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی کشور با اشاره به اینکه توسعه صنعت گردشگری با در کنار هم‌بودن بخش خصوصی و دولتی میسر خواهد بود، گفت: خوشبختانه نمایندگان مجلس، استاندار کردستان و مسئولان مربوطه همه با دغدغه توسعه گردشگری، پای کار بوده و فعالان بخش خصوصی نیز از متخصصان با تجربه و همراه هستند.

وی عنوان کرد: مرحوم یدالله کریمی از فعالان و پیشکسوتان این صنعت در کردستان بود که با خدمات ارزنده و ماندگارشان توانست برای رونق گردشگری کشور و به‌ویژه کردستان قدم‌های مهمی بردارد و به همین دلیل باید همواره یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شود.

کد خبر: ۲۱۰٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha