۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار وجود دارد| لزوم رصد دقیق بازار طی ساعات آتی
تحلیل بازار رمز ارزها؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار وجود دارد| لزوم رصد دقیق بازار طی ساعات آتی

بیت کوین در شرایط فعلی در فاز تثبیت قیمت قرار داشته و همچنان در محدوده ۲۲ هزار الی ۲۲۵۰۰ دلار معامله می شود که احتمال افزایش قیمت تا محدوده ۲۳ هزار دلار برای این رمزارز وجود دارد.

به گزارش بازار، بیت کوین در روز سه شنبه درست مانند روزهای گذشته همچنان از بازیابی سطح قیمت هفته گذشته و عبور از مقاومت ۲۳ هزار دلار خود باز مانده است.

دلیل اصلی این بی تحرکی بازار، برگزاری جلسه استماع جروم پاول رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در برابر نمایندگان کنگره آمریکا بوده که قرار است طی آن، شاخص های آماری اقتصادی این کشور به نمایندگان ارائه شده و از همه مهمتر، برنامه پاول در خصوص سیاست افزایش نرخ بهره بانکی نیز پس از ارائه، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

همین موضوع باعث شده تا بازارهای مالی از جمله بازار رمزارزها همچنان در هاله ای از سکوت باقی مانده و شاهد افت و خیز چشمگیری در این بازار نباشیم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

همانطور که گفته شد، بیت کوین در شرایط فعلی تقریبا بی تحرک بوده و در بازه محدودی از نوسان قیمت در بازار مورد معامله قرار می گیرد. قیمت فعلی این رمزارز در روز سه شنبه و در زمان تنظیم این گزارش، ۲۲۴۶۵ دلار بوده و حجم معاملات ۲۴ ساعت گذشته آن نیز با ۰.۳۷ درصد افزایش به ۱۵.۶ میلیارد دلار می رسد.

بیت کوین در شرایط فعلی در فاز تثبیت قیمت قرار داشته و همچنان در محدوده ۲۲ هزار الی ۲۲۵۰۰ دلار معامله می شود. لذا هرگونه خروج از این محدوده به سمت پایین یا بالا، تکلیف قیمت این رمزارز را مشخص ساخته و با توجه به تحرکی چند روز گذشته، ریزش یا افزایش قیمت می بایست چشمگیر باشد.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین تا ۲۳ هزار دلار وجود دارد| لزوم رصد دقیق بازار طی ساعات آتی

در صورت عبور بیت کوین از محدوده ۲۲۵۰۰ دلار و حفظ این رقم در بازاه زمانی چهار ساعته، می توان شاهد خروج قیمت از محدوده فعلی و افزایش آن تا ۲۲۸۰۰ الی ۲۳۲۵۰ دلار بود.

اما در صورت ریزش نیز، قیمت بیت کوین می تواند تا سطح حمایت خود در محدوده بین ۲۱۷۵۰ الی ۲۲ هزار دلار اصلاح داشته و سپس به سمت مسیر صعودی خود ادامه دهد.

کد خبر: ۲۱۰٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha