۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴
تعطیلی در انتظار نمایندگی های جراید کثیر الانتشار است
سرپرست یکی از جراید استانی در گفت و گو با بازار:

تعطیلی در انتظار نمایندگی های جراید کثیر الانتشار است

زاهدان-هودفر، سرپرست استانی یکی از جراید کثیر الانتشار در سیستان و بلوچستان، گفت: جراید کثیر الانتشار کارکرد اقتصادی شان را از دست داده و  تعطیلی در انتظار نمایندگی ها است.

آسیه هودفر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: هر نمایندگی برای اینکه بتواند در یک استان فعالیت کند باید ابتدا مکان و سپس نیروی لازم برای توزیع و اداره نمایندگی تامین کند.

سرپرست استانی یکی از جراید کثیر الانتشار در سیستان و بلوچستان، گفت: اجاره مکان، حقوق کارمندان، بیمه و ارسال روزنامه هزینه بالایی را به سرپرستی ها تحمیل می کند این در حالی است که درآمد حاصله از آگهی ها آنقدر نیست که بتواند این هزینه ها را پوشش دهد.

هودفر افزود: حتی شرایط اقتصادی ایجاد می کند که رسانه و یا نشریه ای از دفترکار مناسب جهت فعالیت برخوردار نباشد.

وی با اشاره به این مطلب که، عدم توزیع آگهی ها و پرداخت بموقع هزینه آن توسط ادارات، از جمله مشکلات در پیش رو است، تصریح کرد: در سیستان و بلوچستان بدلیل اتکای نشریات به آگهی های فقط دولتی و عدم حمایت نهادها ادامه فعالیت کاری دشوار است.

سرپرست استانی یکی از جراید کثیر الانتشار، گفت: فعالیتهای فرهنگی با مشقت زیادی انجام می شود و با عدم حمایتها، جراید کثیر الانتشار کارکرد اقتصادی شان را از دست داده اند و اینک فعالیت نمایندگی ها نه تنها سودی ندارد بلکه زیان ده شده است.

هودفر با بیان اینکه، در صورتیکه شرایط فوق ادامه پیدا کند بسیاری از نمایندگیها تعطیل می شوند، افزود: حال اگر حمایت های دستگاههای اجرایی از جراید پر رنگ شود زمینه برای شکوفایی رسانه ها در جامعه فراهم می شود.





کد خبر: ۲۱۰٬۴۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha