۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ میشود ؟

تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ میشود ؟

دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات با هدف پیاده‌سازی اطلاعات محصول به صورت الکترونیکی در شرکت‌ها و کارخانه‌ها بکار گرفته می‌شود.

تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ میشود ؟

تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ میشود ؟

دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات امکان چاپ و اعمال کردن اطلاعات مد نظر کاربر روی انواع محصولات مانند: کارتن، جعبه، قوطی نوشابه، پاکت شیر یا انواع محصولات دیگر را در اختیار داشته که در این میان بسته به نیاز خود می‌توانید به مدل‌های مختلفی از دستگاه دسترسی داشته باشید. در این دستگاه که به جت پرینتر معروف است، روش چاپ اطلاعات روی بسته بندی‌ها به صورت چاپ بدون تماس صورت خواهد گرفت که در ادامه به نکات خوبی در این زمینه اشاره خواهیم داشت.

جت پرینتر چیست؟

دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات با هدف پیاده‌سازی اطلاعات محصول به صورت الکترونیکی در شرکت‌ها و کارخانه‌ها بکار گرفته می‌شود. در این میان استفاده از جت پرینتر معمولاً در انتهای خط تولید صورت می‌گیرد تا بعد از پایان پروسه بسته بندی، روند قرار گیری اطلاعات مفید در خصوص محصول روی بسته انجام گیرد. مدل‌های مختلفی از پرینتر الکترونیکی عرضه شده است که در ادامه می‌توانید با اصلی‌ترین مزایا و معایب استفاده از این نوع دستگاه آشنا شوید

مدل‌های جت پرینتر

بطور کلی دستگاه چاپ تاریخ تولید در دو مدل تقسیم بندی می‌شود که عبارت‌اند از:

جت پرینتر دستی

دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات از نوع دستی همانطور که از نامش مشخص است به صورت قابل حمل بوده که استفاده از این نوع پرینتر به شما امکان قرار دادن اطلاعات محصول در هر نقطه‌ای از بسته بندی که نیاز داشته‌اید را خواهد داد.

هزینه خرید کمتر نسبت به پرینترهای ثابت در کنار وارد کردن اطلاعات دلخواه برای پرینت و جابه‌جایی پرینتر برای استفاده در مکان‌های دیگر از اصلی‌ترین مزایای استفاده از جت پرینتر دستی است.

جت پرینتر ثابت

استفاده از این نوع دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات معمولاً در شرکت‌هایی انجام می‌گیرد که در طول روز محصولات بسیاری را روانه بازار می‌کنند. کارفرمایان و مدیران برای سرعت عمل بالاتر به سمت استفاده از پرینترهای ثابت می‌روند که این جت پرینتر با قرار گرفتن در خط تولید می‌تواند با سرعت بالا اطلاعاتی که کارفرما مدنظر دارد را روی محصولات پیاده‌سازی کند.

 استفاده از پرینتر ثابت مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. از اصلی‌ترین آنها می‌توان به سهولت کاربری، سرعت بالا در ثبت اطلاعات مربوط به محصول روی بسته بندی، عدم نیاز به قرار دادن شخص برای مدیریت آن و سرعت عمل بالا در انجام تغییرات اشاره داشت.

با توجه به نکات ذکر شده در خصوص جت پرینتر دستی و ثابت اگر نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با ما در ارتباط باشید. تنوع بالای پرینترها برای چاپ اطلاعات و وجود مزایای دیگر میتواند دلیل خوبی برای خرید جت پرینتر باشد.

تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ میشود ؟

استفاده از تاریخ زن در چه سطوحی امکان‌پذیر است؟

تنوع‌پذیری بالای جت پرینترها عملا سبب خواهد شد تا اشخاص نیازی به تغییر دادن مدل بسته بندی خود نداشته باشند. در این میان سازگاری پرینتر با سطوح مختلف می‌تواند آسودگی را برای شما به همراه داشته باشد که در ادامه به 3 مورد آن اشاره خواهیم داشت:

  • بسته بندی‌هایی از مدل فلز: در این مدل بسته بندی می‌توانید اطلاعات مد نظر خود را روی سطوح مختلف نظیر قوطی فلزی نظیر رب و روغن در کنار بسته بندی‌های شیمیایی نظیر رنگ پیاده‌سازی کنید.

  • بسته بندی از جنس پلاستیک: برای استفاده از جت پرینتر در بسته بندی‌های پلاستیکی محدودیتی نخواهید داشت و تمام قالب‌هایی که با پلاستیک همراه هستند با پرینتر سازگاری خواهند داشت.

  • بسته بندی‌های شیشه‌ای: استفاده از بسته بندی‌های شیشه‌ای نسبت به دو مورد فوق کمتر بوده ولی باید بدانید که با این نوع پرینترها می‌توانید روی بسته بندی‌های شیشه‌ای خود اطلاعاتی که نیاز دارید را به ثبت رسانید.

همانطور که خواندید با استفاده از دستگاه چاپ تاریخ تولید می‌توانید سطوح بسیاری را مدنظر قرار دهید تا اطلاعاتی که نیاز دارید روی آنها ثبت شود. این دستگاه نه تنها از سطوح مقاوم پشتیبانی می‌کند بلکه با سطوح ظریف و حساس نیز سازگاری داشته است. دستگاه جت پرینتر کاملا هم بی عیب و نقص نیست که در ادامه به نکاتی در این زمینه اشاره خواهیم داشت.

معایب استفاده از دستگاه چاپ تاریخ تولید

اصلی‌ترین مشکلی که در استفاده از جت پرینترها دیده می‌شود کمبود قطعات موجود برای تعمیر آنها است. هزینه بالای خرید یکی دیگر از عواملی خواهد بود که با آن رو به رو خواهید شد. بدلیل استفاده از فناوری‌های نوین روز دنیا در ساخت پرینترها، امروزه شاهد افزایش قیمت آن در مدل های مختلف هستیم.

نکته دیگری که در این میان باید به آن دقت داشته باشید، کارتریج‌های دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات است. با توجه به نوسانات بالای قیمت دلار امروزه شاهد افت و خیزهای بسیاری در زمینه قطعات مصرفی این نوع دستگاه هستیم.

3 مورد فوق که مربوط به سرمایه بوده اصلی‌ترین معایب استفاده از جت پرینترها است که کاربران در هنگام استفاده با آن مواجه خواهند بود. اگر در این زمینه مشکلی ندارید می‌توانید به سمت خرید جت پرینترها بروید.

در این میان مجموعه ما با تجربه بالا و در اختیار داشتن نمونه‌های مختلفی از پرینترها می‌تواند میزبان خوبی برای شما در این زمینه باشد که جهت دریافت پاسخ سوالات خود می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

images_1677308780_63f9b36c58e91.jpg

مزایای استفاده از جت پرینتر

همانطور که در توضیحات ابتدایی به آن اشاره شد جت پرینترها میزبان ویژگی‌های بسیاری در زمینه چاپ بوده‌اند. از اصلی‌ترین مزایای آنها می‌توان به سرعت عمل عالی و دقت بالا اشاره داشت؛ زیرا بخش نرم‌افزاری پرینتر دقیقاً همان چیزی که شما از آن خواسته‌اید را روی بسته بندی محصولات پیاده‌سازی می‌کند.

قرار دادن اطلاعات روی بسته بندی به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد. این مورد سبب خواهد شد تا امکان لمس کردن آن امکان پذیر نباشد. چاپ الکترونیکی که به چاپ بدون تماس نیز معروف است می‌تواند از اطلاعات محصول شما در برابر تغییرات از سوی اشخاص جلوگیری کند.

انعطاف بالای پرینترها می‌تواند به شما یک آسودگی خاطر را بدهد که بر اساس حوزه کاری خود بتوانید اطلاعاتی که مد نظر دارید را روی بسته‌بندی پیاده‌سازی کنید. موارد فوق در میان پرینترهای دستی و ثابت یکسان است. حال با خیال آسوده و مد نظر قرار دادن هزینه‌ای که قصد دارید برای خرید جت پرینتر بپردازید می‌توانید به سمت استفاده از پرینترهای چاپ الکترونیکی بروید.

در پرینتر دستی شما قادر خواهید بود تا از آن در هر مکانی که قصد دارید استفاده کنید. پرتابل بودن دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات نه تنها می‌تواند برای شما مفید واقع شود بلکه می‌تواند سرعت عمل بالاتری را برایتان رقم بزند؛ زیرا قادر خواهید بود در کسری از ثانیه اطلاعاتی که نیاز دارید را تغییر و آن را روی محصولات ثبت کنید. البته این مدل از پرینتر برای خط تولید شرکت ها مناسب نیست، چون سرعت عمل آن نسبت به پرینترهای ثابت بالا نبوده است.

برندسازی از طریق جت پرینتر

تمام نکات و مزایای ذکر شده را کنار بگذارید. اگر تصمیم دارید که محصول خود را با برند اختصاصی وارد بازار کنید، نیازمند یک سری اقدامات اولیه خواهید بود که مخاطبین شما با دیدن آن همیشه یه یادتان باشند. در این میان پرینترهای الکترونیکی وارد میدان می‌شوند. ورودی اطلاعات متغیر و وابسته به نیاز کاربر می‌تواند دلیل خوبی برای استفاده از پرینترهای این چنینی باشد.

نکاتی که در هنگام خرید جت پرینتر باید به آن دقت داشته باشید

کیفیت محصول و اورجینال بودن آن اصلی‌ترین نکته ای است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید. در این میان کیفیت کاری پرینتر در کنار مناسب بودن آن نسبت به حوزه کاری شما نکته دیگری است که نباید فراموش کرد؛ زیرا امروزه انتخاب پرینتر مناسب نسبت به حوزه کاری همانقدر مهم است که خرید پرینتر اورجینال مهم است.

یادگیری نحوه کار با پرینتر و گارانتی نکته مهم دیگری در این زمینه است که اگر قصد خرید محصول خوبی در این زمینه دارید می توانید نیم نگاهی به محصولات سایت تک الکترونیک داشته باشید. محصولات و ابزارهای جانبی بسیاری در این سایت وجود داشته که با خیالی آسوده می توانید برای خرید از آن اقدام کنید.

سایت ما تمامی مجوزهای لازم برای فروش آنلاین را کسب کرده است. ناگفته نماند که مقالات خوبی جهت آشنایی و نحوه راه اندازی و حتی نحوه کار با پرینتر در این سایت وجود دارد که به صورت رایگان می توانید به آنها دسترسی داشته باشید.

بر اساس هرآنچه که می‌دانستیم سعی شد شمارا با اطلاعات خوب هرچند اندک در این زمینه آشنا کنیم. به هرحال اگر تصمیم تان مبنی بر خرید دستگاه جت پرینتر واقعی است می توانید باما در ارتباط باشید.

images_1677308780_63f9b36c620b5.jpg

نتیجه‌گیری

بطور کلی در این مقاله سعی کردیم به سوالات شما مبنی بر اینکه تاریخ مصرف روی محصولات چگونه چاپ می‌شود، پاسخ دهیم. پرینترهای مختلفی در این زمینه وجود دارد که اگر برای خرید آن با ابهام مواجه هستید، می‌توانید با بخش فروش سایت تک الکترونیک در ارتباط باشید.

استفاده از دستگاه چاپ تاریخ مصرف محصولات امروزه به یکی از موارد مهم و اساسی برای گروه‌های تولیدی تبدیل شده که نه تنها تاریخ تولید و انقضاء را می‌توانید روی آن ثبت کنید بلکه می‌توانید اطلاعات دیگری که مد نظر دارید را روی بسته بندی چاپ کنید. با این اوصاف می‌توانید برای فروشگاه شخصی و حتی خانگی خود از پرینترهای این چنینی استفاده کنید و نیازی به قرار دادن اطلاعات به صورت دست نوشته  یا برچسبی ندارید.

کد خبر: ۲۱۰٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha