۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
فروش شیر برقی

فروش شیر برقی

یکی از تاسیسات صنعتی که به طور گسترده برای کنترل ورودی و خروجی مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، سلونوئید ولوها یا شیرهای برقی نامیده می‌شوند.

به گزارش بازار، یکی از تاسیسات صنعتی که به طور گسترده برای کنترل ورودی و خروجی مایعات مورد استفاده قرار می‌گیرند، سلونوئید ولوها یا شیرهای برقی نامیده می‌شوند. شیرهای برقی دارای انواع مختلفی بوده و بر این اساس از کاربردهای مختلفی برخوردار شده‌اند. اگر قصد خرید شیر برقی را دارید و یا می‌خواهید با نکات خرید این ابزار صنعتی آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌دهیم این مقاله از کمپانی پنوال را مورد مطالعه قرار دهید. ما در این مقاله به بررسی انواع شیر برقی و نکات مهم برای خرید این محصول پرداخته‌ایم.

معرفی شیرهای برقی

قبل از هر چیزی لازم است شناخت کافی درباره شیرهای برقی و یا سلونوئید ولوها داشته باشید. شیر برقی ، یکی از کاربردی‌ترین ابزار صنعتی است که امکان کنترل ورودی و خروجی مایعات و گازها را در فرایندهای هیدرولیکی و یا پنوماتیکی فراهم می‌کند. در حالت کلی؛ می‌توانیم بگوئیم که عملکرد شیرهای برقی همانند عملکرد شیرهای دستی است. با این تفاوت که در شیرهای برقی، نیروی مورد نیاز برای کنترل ورودی و خروجی توسط نیروی الکتریکی تامین می‌شود. پنوال، یکی از تولیدکنندگان انواع شیرهای برقی، شیرهای توپی، اکچویتور پنوماتیک، اکچویتور خطی و... می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید شیر برقی به سایت پنوال مراجعه کنید. جهت خرید شیرهای برقی، لازم است با انواع آن آشنا شوید تا بتوانید انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

انواع شیر برقی

شیرهای برقی در حالت کلی؛ در 4 دسته قرار می‌گیرند. کمپانی پنوال علاوه بر تولید و واردات اکچویتور خطی، اکچویتور برقی، شیر توپی ، سوئیچ باکس ، پوزیشنر و...، انواع مختلفی از شیرهای برقی را نیز تولید می‌کند. در نتیجه؛ شما می‌توانید بعد از مطالعه این محتوا، مناسب‌ترین شیر برقی را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی و بررسی انواع مختلفی از شیرهای برقی پرداخته‌ایم:

  • شیرهای برقی NO: به دسته‌ای از شیرهای برقی که بعد از جریان برق باز هستند، شیرهای برقی در حالت عادی باز یا NO گفته می‌شود. شیرهای برقی NO در شبکه گازرسانی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • شیرهای برقی NC: دسته‌ی دیگری از شیرهای برقی که بعد از قطع جریان برق، محل عبور سیال در آن‌ها بسته می‌شود، شیر برقی در حالت عادی بسته یا NC می‌باشند. موتورخانه‌ها، معمولا از این مدل شیرهای برقی برای انجام عملکرد خود استفاده می‌کنند.
  • شیرهای برقی سروو: در این دسته از شیرهای برقی، باز و بسته شدن شیر به سیگنال دریافتی بستگی دارد. شیرهای برقی سروو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و کاربرد گسترده‌ای دارند. شما می‌توانید این دسته از شیرهای برقی را از کمپانی پنوال خریداری نمایید.
  • شیرهای برقی پایلوت: یکی از انواع شیرهای برقی که در دسته شیرهای غیرمستقیم نیز قرار می‌گیرد، شیر برقی پایلوت می‌باشد. این نوع ابزار صنعتی برای باز و بسته شدن از فشار وارده به ورودی شیر استفاده می‌کند. مصرف انرژی کمتر و همچنین سرعت پایین‌تر از ویژگی‌های شیرهای برقی پایلوت به شمار می‌رود.

فروش شیر برقی

نکات مهم خرید انواع شیر برقی

از آنجایی که شیرهای برقی یکی از پرمصرف‌ترین تاسیسات صنعتی بوده و نقش بسزایی در میزان مصرف انرژی دارند، باید در خرید آن‌ها، نهایت دقت را بکار بگیرید. انتخاب مناسب شیرهای برقی و استفاده صحیح از آن‌ها می‌تواند از اتلاف انرژی جلوگیری کند. شما می‌توانید شیرهای برقی مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از کمپانی پنوال، بزرگ‌ترین تولیدکننده اکچویتور برقی، اکچویتور پنوماتیکی، اکچویتور خطی، شیر توپی و...، خریداری نمایید. در ادامه این محتوا از سایت پنوال به بررسی نکات مهم در خرید انواع شیر برقی پرداخته‌ایم.

  • جنس بدنه: در حالت کلی؛ جنس بدنه شیرهای برقی از استیل، پی وی سی، برنج و مواد پلیمری است. انتخاب هر یک از این بدنه‌ها به دمای کارکرد، خواص شیمیایی محیط و مایع عبوری از شیر بستگی دارد.
  • نوع عملکرد: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در خرید شیر برقی مورد توجه قرار دهید، عملکرد شیر می‌باشد. شیرهای برقی از نظر نوع عملکرد به دو حالت نرمال باز و یا نرمال بسته وجود دارند.
  • فشار کارکرد: همانطور که می‌دانید، اختلاف فشار بین خروجی و ورودی ممکن است خراب شدن سوپاپ را در پی داشته باشد. از این رو؛ شیر برقی باید بتواند در برابر حداکثر فشار وارده برای کاربرد مورد نظر شما مقاومت بالایی از خود نشان دهد.
  • قطعات داخلی: وایتون، تفلون، EPDM و NBR از جمله مواد به کار رفته برای ساخت و تولید قطعات داخلی شیر می‌باشند. شما باید بر اساس خواص شیمایی سیال و دمای کارکرد، یکی از این مواد را انتخاب نمایید. به عنوان مثال؛ تفلون برای دماهای بسیار بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در حالی است که وایتون برای شیرهای کنترل سوخت مناسب می‌باشد.
  • نوع ساختمان: شیرهای برقی از نظر ساختمان در دو دسته دیافراگمی و سوزنی قرار می‌گیرند. سرعت مورد نیاز برای باز و بسته شدن شیر، اختلاف فشار ورودی و خروجی و همچنین حجم سیال عبوری در انتخاب مناسب‌ترین نوع شیر برقی دخیلند.
  • ولتاژ بوبین: یکی دیگر از مواردی که در خرید شیرهای برقی پنوال باید مورد توجه قرار دهید، ولتاژ و نوع برق می‌باشد. در حالت کلی؛ بوبین شیرهای برقی برای ولتاژهای AC و DC، ساخته شده‌اند.
  • دمای کارکرد: همانطور که گفتیم؛ یکی از مهم‌ترین شاخصه‌ها برای انتخاب شیر برقی، دمای محیط کارکرد می‌باشد. شیرهای برقی استیل برای دماهای بالا و شیرهای برقی برنجی برای دماهایی تا 100 درجه سانتی‌گراد کاربردی بوده و می‌توانند در میزان مصرف انرژی تاثیر بگذارند.

فروش شیر برقی

خرید شیرهای برقی از کمپانی پنوال

کمپانی پنوال بیش از 4 دهه است که در زمینه تولید انواع تاسیسات و ابزارآلات صنعتی فعالیت می‌کند. از جمله تولیدات این کمپانی می‌توانیم به اکچویتور پنوماتیک، اکچویتور هیدرولیکی، اکچویتور خطی، شیر برقی و شیر توپی اشاره کنیم. این کمپانی برندهای معتبر و معروف ولوس و پنوال را برای فروش در اختیار خریداران قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم یکی از محصولات این شرکت، شیرهای برقی می‌باشند. کمپانی پنوال از بروزترین تجهیزات روز دنیا و همچنین نیروی متخصص و جوان برای تولید انواع شیرهای برقی استفاده می‌کند. اگر شما هم به دنبال خرید انواع مختلفی از شیرهای برقی هستید، خرید از کمپانی پنوال می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کیفیت بالا، قیمت بسیار مناسب و همچنین ارائه ضمانت‌نامه برای تمامی محصولات از جمله ویژگی‌های خرید از پنوال به شمار می‌روند. برای اطلاع از قیمت خرید انواع شیرهای برقی پنوال از جمله شیر برقی نامور و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و با استفاده از راهنمایی آن‌ها اقدام به خرید مناسب‌ترین شیر برقی، اکچویتور برقی، اکچویتور خطی، شیر توپی و... نمایید.

کد خبر: ۲۱۰٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha