۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
زنجان در شاخص‌های مختلف مسکن ملی رتبه برتر را دارد
استاندار زنجان در گفتگو با بازار:

زنجان در شاخص‌های مختلف مسکن ملی رتبه برتر را دارد

زنجان- افشارچی، استاندار زنجان گفت: این استان طبق آخرین بررسی‌های وزارت کشور رتبه اول را در شاخص‌های مختلف مسکن ملی از آن خود کرده است.

محسن افشارچی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای اساسی یک انسان است،گفت: زنجان در طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌های پیشتاز است.

وی اظهار داشت: در بین شاخص‌های مسکن ملی در بخش ساخت و ساز طرح‌های خود مالکی عقبگرد داریم و باید در این حوزه توجه و تسریع بیشتری صورت گیرد.

استاندار زنجان گفت: یکی از سیاست‌های دولت در حوزه اقتصادی مولدسازی است که برای تأمین زیرساخت‌های مسکن نیز می‌توان از آن بهره برد .

افشارچی تاکید کرد: حرکت در حوزه بخش مسکن باید زاینده و موثر باشد و باید تمامی پارامترهای ساخت و ساز را در نظر گرفت.

وی با بیان ابنکه افتتاح طرح‌های مسکن ملی استان را در انتهای فصل بهار سال آینده خواهیم داشت، ابراز کرد: طبق آخرین بررسی‌های وزارت کشور که با حضور وزیر کشور، وزارت راه و شهرسازی و مدیران کل راه و شهرسازی استانها برگزار شد طبق گزارش ارائه شده استان زنجان رتبه اول کشور را در شاخص‌های مختلف مسکن ملی را از آن خود کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: حفظ جایگاه زنجان در ساخت و ساز نهضت ملی مسکن به کار جهادی و شبانه روزی نیاز دارد چرا که اول بودن سختی های خود را دارد.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ع ک IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۷
      0 0
      سلام با تشکر از مسوولیت زنجان بخصوص مسکن و شهر سازی و شهرداری و فرمانداری و .... که در راه خدا و بصورت خودجوش مشکل مسکن رو در پیش رو گرفته اند من دوره مدیریت حرفه ای هم رفته ام یک جمله میگم کارشون موفقیت آمیز و قیمت مسکن در زنجان پایین می آید شک نکنید اباز تشکر