۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴
دولت مکلف به برقراری بیمه ملوانان و صیادان شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

دولت مکلف به برقراری بیمه ملوانان و صیادان شد

آبادان- مولوی، نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مجلس مصوب کرد دولت از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های طرح تملک دارایی به پرداخت سهم خود به منظور بیمه ملوانان و صیادان اقدام کند.

سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه یکی از مطالبات دیرینه ملوانان و صیادان را به صورت مستمر پیگیری کردم، اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۱۴ اسفند ماه) مجلس و در جریان برسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه ۱۴۰۲، یک بند به تبصره ۱۱ بودجه الحاق کردند.

وی توضیح داد: بر این اساس، دولت به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و واگذاری طرح‌های تملک دارایی نیمه تمام با هدف تقویت تأمین اجتماعی نسبت به پرداخت سهم دولت از حق بیمه ملوانان و صیادان دارای کارت فعال در سواحل جنوبی و شمالی کشور به میزان ۱۳ درصد متناسب با پرداخت ملوانان و صیادان به میزان ۷ درصد به سازمان تأمین اجتماعی اقدام کند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی مکلف است از ابتدای سال ۱۴۰۲ نسبت به برقراری بیمه اشخاص مذکور اقدام نموده و گزارش اقدامات به عمل آمده را هر سه ماه یک بار به مجلس شورای اسلامی ارسال کند.

کد خبر: ۲۱۰٬۱۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • غانم دریساوی FR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 0
      دولت چرا کار ملوانان ازبیمه تامین اجتماعی جزو کار سخت محسوب نمیکنه درصورتی که ملوان باکار شب وروز درماه دوسفر آزم دریا می‌شوند یه ۱۰ روزه یه ۱۱ روز جمع کل کار برساعت ۵۰۴ ساعت می‌شود آیا جزو کارسخت هست یا نیست خودتون قضاوت کنید هرانسان در روز چند ساعت باید کارکنه ودر ماه چند ساعت میشود