۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
تاثیر اتهامات مطرح شده علیه تتر بر قیمت بیت کوین| آیا بازار با خطر ریزش بیشتر مواجه است؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

تاثیر اتهامات مطرح شده علیه تتر بر قیمت بیت کوین| آیا بازار با خطر ریزش بیشتر مواجه است؟

بیت کوین همچنان در محدوده ای بدون روند قرار داشته و مسیر پیش روی این رمزارز همچنان روشن نیست.

به گزارش بازار، قیمت بیت کوین طی روزهای اخیر در نوسان کم قرار داشته و همچنان روند قیمت این رمزارز مشخص نیست. دلیل عمده عدم افزایش قیمت بیت کوین طی روزهای اخیر، پس از اعلام خبر احتمال ورشکستگی بانک سیلور گیت، انتشار گزارش هایی مبنی بر تخلف صورت گرفته از سوی مدیران شرکت صادر کننده دلار دیجیتال تتر (USDT) در زمینه دستکاری اسناد مالی، گشایش حساب غیر مجاز بانکی و همچنین احتمال پولشویی بوده است.

از آنجاکه تتر بزرگترین و قدرتمندترین استیبل کوین بازار رمزارزها به حساب می آید، در شرایط فعلی، اعتبار تمامی این بازار تا حد زیادی زیر سوال رفته و همین موضوع منجر به ایجاد ترس شدید در میان سرمایه گذاران در خرید بیت کوین و آلتکوین ها شده است.

درست به همین دلیل، قیمت بیت کوین نیمه شب شنبه تا مرز ۲۲ هزار دلار نیز ریزش را تجربه کرد.

تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در حال حاضر با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۱۸.۵ میلیارد دلار، حدود ۲۲۳۵۷ دلار قیمت دارد که طی شبانه روز گذشته ۰.۲۵ درصد کاهش را نشان می دهد. به همین ترتیب، اتریوم با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۶.۷ میلیارد دلار با ۱۵۷۰ دلار معامله می شود و طی شبانه روز گذشته ۰.۱۵ درصد کاهش داشته است.

بر اساس تحلیل تکنیکال، بیت کوین ممکن است الگوی مثلث متقارن را در سطح ۲۳۲۵۰ دلار شکسته و اصلاح قیمت را تجربه نماید. در چنین سناریویی، قیمت بیت کوین ممکن است تا محدوده حمایت ۲۲۰۴۶ دلار ریزش داشته باشد. شکست بیشتر قیمت به زیر این محدوده حمایت ممکن است منجر به کاهش بیت کوین تا ۲۱۴۵۰ دلار شود.

تاثیر اتهامات مطرح شده علیه تتر بر قیمت بیت کوین| آیا بازار با خطر ریزش بیشتر مواجه است؟

علاوه بر این، ثبت یک کندل نزولی، نشان دهنده شکل گیری روند فروش قوی است. با این حال، اگر کندل ها بالاتر از این سطح بسته شوند، ممکن است یک جهش صعودی رخ دهد که ۲۲,۸۰۰ دلار یا بالاتر را هدف قرار داده و بیت کوین را به سمت ۲۳,۷۵۰ دلار سوق خواهد داد.

کد خبر: ۲۱۰٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha