۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
بانک مرکزی برای مشارکت در پروژه آزادراه پل زال-چیلات کوتاهی می‌کند
نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس:

بانک مرکزی برای مشارکت در پروژه آزادراه پل زال-چیلات کوتاهی می‌کند

ایلام- علیزاده، نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس گفت: بانک مرکزی در مشارکت برای اجرای پروژه آزادراه پل زال-چیلات کوتاهی می کند.

بهزاد علیزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار از کوتاهی بانک مرکزی در خصوص صدور مجوز مشارکت مستقیم بانک های ملی-ملت-پارسیان-سپه برای آزادراه زال-مورموری-دهلران-چیلات انتقاد کرد و خواستار پای کار آمدن جدی بانک مرکزی شد.

وی تصریح کرد: متاسفانه تاکنون بانک مرکزی به تکالیف تعیین شده در این خصوص عمل نکرده و انتظار می رود بنا به نقش ویژه و فراملی این پروژه بانک مرکزی در خصوص صدور مجوز تسریع به عمل آورد.

نماینده مردم دهلران بیان کرد: آزاد راه چیلات یک پروژه فراملی است که ما را به کشور عراق و دریای مدیترانه وصل می کند، مبلغ حدود ۸ هزار میلیارد تومان برای این پروژه برآورده شده که امیداوریم شاهد شروع بکار این پروژه باشیم.

وی گفت: یک اتفاق بزرگ برای استان و کشور در حوزه راه، آزادراه زال، مورموری، دهلران و چیلات به طول ۱۲۰ کیلومتر است که با سهم دولت و بانکها به مرحله اجرا در خواهد آمد.

علیزاده اضافه کرد: موضوع توسعه راه از مطالبات جدی است که بطور ویژه در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد، امروزه شاهد حوادث تلخی در جاده ها هستیم و باید تلاش کنیم این وضعیت بهبود پیدا کند.

کد خبر: ۲۰۹٬۹۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha