۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
تکمیل تصفیه‌خانه «مهاجران» به سرعت در حال انجام است
استاندار همدان:

تکمیل تصفیه‌خانه «مهاجران» به سرعت در حال انجام است

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه تکمیل تصفیه‌خانه «مهاجران» به سرعت در حال انجام است، گفت: برخی شیرآلات و تجهیزات زیرساختی در طول مسیر انتقال دچار فرسودگی شده و نیازمند تعویض است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جریان بازدید از پروژه‌ تصفیه‌خانه مهاجران با بیان اینکه این تصفیه‌خانه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار کرد: زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم برای تصفیه و انتقال آب فراهم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تصفیه‌خانه مهاجران امکان تصفیه ۹۰۰ لیتر بر ثانیه را دارد، گفت: از هفته‌ آینده این میزان آب قابل انتقال به شبکه است و در گام اول می‌تواند رفع‌کننده‌ نیاز آب شهر باشد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه نصب تجهیزات و اقدامات مورد نیاز برای تصفیه ۱۸۰۰ لیتر بر ثانیه انجام شده است، گفت: ۲۰ درصد باقیمانده برای تکمیل این پروژه مربوط به نماکاری، کف‌سازی و محوطه‌کاری‌ها است که به سرعت در حال پیگیری و انجام است.

وی اضافه کرد: برخی از شیرآلات و تجهیزات زیرساختی در طول مسیر انتقال دچار فرسودگی شده و نیازمند تعویض است که در حال انجام‌ است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه با انتقال ۹۰۰ لیتر بر ثانیه، مشکلی در تامین آب شرب همدان نداریم، گفت: البته شهروندان باید نهایت صرفه‌جویی به خصوص در ایام پایانی سال را داشته باشند.

کد خبر: ۲۰۹٬۸۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha