۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
 نصب روزشمار برای ۲۰ پروژه شهری تبریز تا عید سعید فطر
شهردار تبریز خبر داد؛

نصب روزشمار برای ۲۰ پروژه شهری تبریز تا عید سعید فطر

تبریز- شهردار تبریز از بسترسازی اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: سری جدید روزشمارها برای ۲۰ پروژه توسعه‌ای پیشران شهری تا عید فطر فعال خواهد شد.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در ششمین جلسه از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۹ برگزار شد، اظهار کرد: بودجه مناسبی برای حوزه حمل و نقل طی سال آینده پیش‌بینی شده و در سال بعد با جدیت ویژه‌ای در این حوزه اقدام خواهیم کرد.

به گفته وی، در حوزه پروژه های مسیرگشایی نیز مسیرهایی انتخاب شده که اجرای آن به ترافیک شهر کمک خواهد کرد.

هوشیار با اشاره به برنامه های بودجه ۱۴۰۲ تصریح کرد: بودجه سال آینده بر اساس ماحصل جلسات قرار خدمت، مشکلات و مطالبات مردمی و پروژه‌های نیمه‌تمام که تکمیل آنها رفاه و آسایش مردمی را افرایش می‌دهد، تدوین شده است.

شهردار تبریز افزود: سال آینده نگاه ویژه ای به حوزه فناوری داریم و پروژه فیبر نوری را آغاز کرده ایم و امیدواریم در ۹ ماهه اول سال بعد انجام یابد.

وی ادامه داد: پیوست فرهنگی و اجتماعی با قید نام برنامه و زمان اجرا به شورا تقدیم شده و این اقدام شروع مسیری است که آغاز شده و سال‌های بعد می‌تواند غنی‌تر تداوم داشته باشد.

 نصب روزشمار برای ۲۰ پروژه شهری تبریز تا عید سعید فطر

هوشیار با بیان اینکه تلاش داریم پروژه‌ها زیر یک سال تمام شده و مردم معطل نشوند، گفت: هفته آینده برنامه ریزی برای بسترسازی اجرای پروژه‌های سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. امیدواریم سری جدید روزشمارها برای ۲۰ پروژه توسعه‌ای پیشران تا عید فطر فعال شود.

وی افزود: پیش‌بینی توسعه فضای سبز به میزان ۶۰۰ هکتار، ابلاغ پیوست زیباسازی شهر به مناطق و سیاست‌های تشویقی در بافت‌های ناکارآمد شهری برنامه‌های بعدی شهرداری در سال بعد است. ساخت و ساز در بافت ناکارآمد و فرسوده به گونه ای است که انبوه سازان با سیاست تشویقی که ارائه می‌کنیم در این بافت‌ها حضور یافته و سرماسه گذاری کنند.

هوشیار یادآور شد: همچنین بعد از سال‌ها، گشایشی در هسته مرکزی شهر و بافت تاریخی انجام خواهد گرفت و محدودیتی که در بحث ارتفاع وجود داشت، با حفظ بافت تاریخی برداشته می‌شود.

شهردار تبریز همچنین از آغاز برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: از رسانه ها خواهشمندیم این اقدامات انعکاس یابد تا شاهد نوروز پرنشاطی در تبریز باشیم و هر چند نوروز ۱۴۰۲ مصادف با ماه رمضان است ولی پیش‌بینی ما حضور گردشگران زیاد در شهر خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۹٬۶۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 1
      اقای شهردار اسفالت پروژه پل رسالت رو دیدین ؟؟؟؟ برین اول اونو اصلاح کنین بعد بیایین پروژه شروع کنین
      • فریدون US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
        0 0
        بلی کلا خوب نشد هم روی پل و هم زیر پل که به سرما و یخبندان افتاد حتما دستور بفرمایید تا هم باز سازی بکنند و هم تابلو ها و علائم راهنمایی را بزنند ممنون هستیم از آقای مهندس هوشیار شهردار زحمت کش تبریز کهن