۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹
 بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی در تبریز
سرپرست سازمان میادین وساماندهی مشاغل شهری تبریز خبرداد؛

بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی در تبریز

تبریز- سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از بهره برداری از شش بازارچه محله ای جدید طی ماه‌های آینده در تبریز خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی کیانی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز که به منظور بررسی برنامه و بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تشکیل یافت، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه‌های تخصصی در موضوعات خاص، هوشمندسازی خدمات در مراکز عرضه محصولات، تقویت حوزه سرمایه‌گذاری و احداث بازارچه‌های خویش‌مالکی و ایجاد بازارهای موقت مثل روز بازار، عصر بازار و شب بازار برای سال آینده پیش بینی شده است.

به گفته کیانی، بودجه سازمان میادین در سال جاری ۲۵ میلیارد بود که ۱۳ درصد آن عمرانی و ۱۲ میلیارد آن جاری است.

وی از پیش بینی ۱۲۰ میلیارد بودجه برای سال آینده خبر داد و افزود: ۹۹ میلیارد تومان از این مبلغ مربوط به بودجه عمرانی و ۲۱ میلیارد تومان نیز بودجه جاری است. رویکرد این سازمان در سال آینده افرایش بازارها و بازارچه‌های محلی با تمرکز بر مناطق کم‌برخوردار خواهد بود.

کیانی تصریح کرد: همچنین دو مکان جدید برای احداث میدان دام شناسایی شده که طی دو ماه آینده یکی از این دو مکان برای محل احداث و راه اندازی میدان دام انتخاب می شود.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز با اشاره به برنامه ریزی برای ساماندهی دستفروشان خاطرنشان کرد: مجتمع های صنفی مشارکتی برای ساماندهی مشاغل مزاحم پیش بینی شده است.

 بهره برداری از ۶ بازارچه محله‌ای جدید طی ماه‌های آتی در تبریز

کیانی از تلاش برای رونق بخشی به میدان خشکبار طی سال آتی خبر داد و گفت: تکمیل پروژه شهریار نیز مد نظر است و تلاش داریم فاز اول آن در سال آینده به بهره‌برداری برسد که فاز اول این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی یادآور شد: احداث، تعمیر و نگهداری میادین و بازارچه‌ها با ۱۵ میلیارد تومان، نگهداری میادین با شش میلیارد تومان، بازارهای تخصصی و موضعی با ۱۰ میلیارد تومان، ایجاد بازارچه گل و گیاهان بومی و دارویی با پیوست گردشگری و همچنین هوشمندسازی بازارچه و میادین با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون برای سال آینده پیش بینی شده است.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز تصریح کرد: اجرای تقویم جامع برنامه های فرهنگی و اجتماعی با سه میلیارد تومان نیز از دیگر برنامه های سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

کیانی، تملک املاک با ۵۰ میلیارد تومان، توسعه خدمات بازارچه‌های مناطق محروم و ساماندهی مشاغل مزاحم با یک میلیارد تومان را از دیگر این برنامه ها عنوان کرد.

کد خبر: ۲۰۹٬۶۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha