۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱
تصویب ۸۲ مصوبه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر
معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد:

تصویب ۸۲ مصوبه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر

بوشهر- معاون اجرایی رئیس جمهور از تصویب ۸۲ مصوبه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست جمع‌بندی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: سفر به استان بوشهر طی روزهای پنجشنبه و جمعه با استقبال باشکوه مردم برگزار شد و بخشی از مصوبات سفر اول نیز به بهره‌برداری رسید.

وی از تصویب ۸۲ مصوبه با اعتبار ۸۰ هزار میلیارد ریال در سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر خبر داد و افزود: در دومین سفر استانی آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان بوشهر، تعداد ۸۲ مصوبه به تصویب رسید.

منصوری تصریح کرد: این مصوبات در این قالب بیش از هشت هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان منابع برای توسعه عمرانی و اقتصادی این استان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: مهم‌ترین پروژه‌های مصوب شده استان بوشهر در این سفر شامل تکمیل زیرساخت‌های منطقه اقتصادی شمال استان، تکمیل سدهای دالکی، دهرود و خائیز و باند دوم محور دالکی کنار تخته است.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: تمام مصوبات اجرایی و عملیاتی می‌شوند و امیدوارم رضایت خاطر مردم شریف استان بوشهر را فراهم کرده باشیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha