۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
رفع مشکلات معیشتی؛ اولویت بزرگ مجلس یازدهم
منتخب ایرانیان کلیمی در مجلس یازدهم مطرح کرد

رفع مشکلات معیشتی؛ اولویت بزرگ مجلس یازدهم

نجف آبادی، منتخب ایرانیان کلیمی در مجلس یازدهم، بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم به عنوان بزرگترین اولویت مجلس آینده تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، همایون سامه یح نجف آبادی، گفت: متاسفانه با مشکلاتی که پیش آمده، تحریم‌های آمریکا به صورت واضحی بر سفره خانواده‌ها تاثیر گذاشته است.

وی تاکید کرد: مشکلات اقتصادی از دولت آغاز و به مردم ختم می‌شود، این مشکلات را باید به هر نحو ممکن مدیریت و رفع کنیم و برای تحقق این هدف، علاوه بر تصویب قوانین لازم باید، مصوبات قبلی نیز باید پیگیری و به درستی اجرا شود و دولت حتما به آن احترام بگذارد.

سامه یح گفت: گروه‌های مختلف نباید مشکلات را به یکدیگر نسبت دهند، فکر نمی‌کنم که تمام مشکلات به عهده گروه یا قوه خاصی باشد؛ هماهنگی سه قوه در تامین معیشت و خواسته‌های مردم بسیار مهم است.

منتخب ایرانیان کلیمی در مجلس یازدهم، مجلس آینده را نماد تحول دانست و افزود: همه می‌دانیم که اکثریت منتخبان مردم از گروه اصولگرا هستند، این موضوع صد در صد بر سیاست خارجی و داخلی تاثیر بسیار خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد: با تغییر روش مجلس، بتوانیم مجلس بسیار قوی تری در مقایسه با دوره‌های قبل داشته باشیم.

سامه یح، جامعه کلیمیان را جزئی از ملت ایران دانست و افزود: همراهی این جامعه با ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف اعم از دوره انقلاب، جنگ تحمیلی و سازندگی ثابت شده است و همواره همپای ملت بوده اند؛ امیدوارم این همدلی و نیز وفاداری به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی از این پس نیز ادامه داشته باشد.

کد خبر: ۲۰٬۹۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha