۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
پارس جنوبی برای کشور اقتدار تولید کرده است| دشمن به دنبال اثرگذاری بر سفره مردم است
رئیسی در خورموج:

پارس جنوبی برای کشور اقتدار تولید کرده است| دشمن به دنبال اثرگذاری بر سفره مردم است

بوشهر- رئیس جمهور در اجتماع مردم خورموج با بیان اینکه دشمن بدنبال اثرگذاری بر سفره مردم است گفت: منطقه پارس جنوبی برای کشور اقتدار و قدرت تولید کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دقایقی پیش در اجتماع مردم خورموج اظهار داشت: مردم استان بوشهر شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و دولت سیزدهم در این راستا اهتمام جدی دارد.

وی افزود: شهرستان دشتی مردمانی بصیر و زمان‌شناس دارد و ما باید قدردان این مردم باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران کشوری مستقل و آزاد است خاطر نشان کرد: مردم در نظام نقش اساسی دارند و پیشرفت ایران اسلامی، دشمنان را ناراحت کرده است.

رئیسی تصریح کرد: ما می‌توانیم تنها یک شعار نیست و علاوه بر عرصه نظامی، در عرصه اقتصادی نیز جلوه‌گر است.

وی اضافه کرد: پارس جنوبی افتخار کشور بوده و تولید قدرت و اقتدار برای کشور کرده است.

رئیس جمهور گفت: دشمن به دنبال کند کردن حرکت قطار پیشرفت کشور است و با وجود تحریم‌های ظالمانه، شکست خورده‌اند و هرگز موفق نخواهند شد.

رئیسی افزود: دشمن به دنبال این است که بر سفره مردم اثر بگذارد که با بصیرت مردم شکست می‌خورد.

وی با اشاره به پیشرفت کشور اظهار کرد: حضور در صحنه ملت ایران باعث شکست و عصبانی شدن دشمن شده به همین دلیل در تلاش هستند با جنگ ترکیبی قطار پیشرفت را در کشور متوقف کنند.

رئیس جمهور افزود: دشمن با همه ترفندها و نیرنگ‌ها در جنگ نظامی موفق نشد، در جنگ اقتصادی شکست خورد و در جنگ ترکیبی نیز دنبال این است که بر سفره و معیشت مردم تأثیر بگذارد و مردم را ناامید کند.

آیت‌الله رئیسی گفت: با وجود همه نقشه‌های دشمنان اما حضور عزتمندانه و مقتدرانه مردم در همه شهرها و روستاها در روز ۲۲ بهمن بار دیگر نقشه های دشمن را شکست دادند اعتراف آنان به این مساله و اینکه 22 بهمن امسال با سالهای قبل متفاوت است گواهی براین مدعا است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مردم با همه وجود خود پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند افزود: همه وظیفه داریم که در کنار مردم باشیم و بهترین و بیشترین خدمات را به آنها ارائه کنیم.

وی گفت: از سفر اول به استان بوشهر تا کنون گام‌های خوبی در زمینه رفع مشکلات آب برداشته شده است و امروز شاهد افتتاح طرح‌های بزرگی در این استان بودیم تا مردم از آب گوارا برخوردار شوند.

آیت‌الله رئیسی از توسعه راه‌های این استان خبر داد و افزود: در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح‌های مهمی اجرا شده است.

وی با اشاره به افتتاح و واگذاری مسکن مورد نیاز محرومان اظهار کرد: تلاش داریم با تأمین نیازهای مردم زمینه مسکن‌دار شدن زوج‌های جوان فراهم شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بیکاری در استان بوشهر معنا ندارد، افزود: درصد اشتغال در این دولت افزایش یافته و بیکاری کاهش یافته ولی همچنان باید زمینه توسعه اشتغال فراهم شود.

وی با بیان اینکه بیکاری نباید خانواده‌های ما را رنج بدهد، تصریح کرد: باید با توسعه تولید و صنعت شاهد توسعه اشتغال و رفع مشکل بیکاری باشیم. دولت مصمم است که با کمک مردم حرکتی جهادی در عرصه اشتغال داشته باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه از وعده یک میلیون شغل در سال عقب نیستیم تصریح کرد: در استان بوشهر نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی هستیم.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha