۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
برخی از واحد های تولیدی به شهرک صنعتی قرچک انتقال می یابند
در نشست هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران مطرح شد:

برخی از واحد های تولیدی به شهرک صنعتی قرچک انتقال می یابند

تفاهم نامه انتقال برخی از واحد های تولیدی به شهرک صنعتی قرچک امضا شد.

مرجان شرف - بازار، نشست اتاق اصناف تهران با حضور هیئت مدیره و مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران، روسای اتحادیه های صنفی تولید کنندگان و فروشندگان کالای کشباف و جوراب، کفاشان دست دوز، خشکبار و آجیل، سراجان و صندلی سازان خودرو و تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک امروز برگزار شد.

در این جلسه پیش نویس تفاهم نامه ای میان اتاق اصناف تهران، شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران، شرکت شهرک های صنعتی تهران و اتحادیه های شرکت کننده در نشست تهیه و نهایی شد.بر این اساس فرآیند انتقال واحد های صنفی تابعه به شهرک صنعتی قرچک از جمیع جهات تسهیل خواهد شد.

یاد آور می شود شهرک صنعتی قرچک در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق پایتخت و جنوب شهرستان قرچک با هدف ساماندهی و استقرار صنوف استان تهران و با انجام زیر ساخت های مناسب فعالیت خود را آغاز نموده و در اولین گام واحد های ۹ اتحادیه صنفی به آن آغاز شده است. زیر ساخت های شهرک صنعتی قرچک، با هدف استقرار واحد های تولیدی و صنفی مناسب سازی و اجرا شده است.

وسعت این شهرک ۷۵۵ هکتار است که چهار فاز اجرایی و عملیاتی برای آن تعبیه شده است. مجوز ساخت این شهرک در سال ۱۳۸۳ توسط هیئت دولت امضا شد و فاز نخست آن در سال ۱۳۹۱ به مساحت ۲۲۰ هکتار به بهره برداری رسید.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha