۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
غرفه های «باسلام» راه فروش محصولات را در جهان باز می کند
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام:

غرفه های «باسلام» راه فروش محصولات را در جهان باز می کند

ساری- رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با اشاره به راه اندازی سه هزار و ۵۰۰ غرفه باسلام گفت: راه فروش محصولات را به بازارهای کشور و جهان باز می کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، عارف نوروزی صبح پنجشنبه در ستاد اقتصادی استان مازندران در استانداری با اشاره به اجرای بیش از هشت هزار و ۷۰۰ پروژه اقتصادی شامل ۱۸ طرح بنگاه محو و بیش از هشت هزار و ۶۰۰ طرح اجتماع محور در استان مازندران اظهار داشت: حمایت از طرح های دانش بنیان و فناور جزو اولویت های این ستاد است.

وی با بیان این که بسیاری از گلوگاه های پژشکی، صنعتی، کشاورزی و غیره توسط شرکت های دانش بنیان و نخبگان باز شد و با رفع موانع کشور را از واردات بی نیاز کردند و منجر به صرفه جویی ارزی شده است.

وی از تولید پهپاد سمپاش توسط نخبگان در شیراز خبر داد که در زمان کوتاه سطح زیادی از مزرعه را سمپاشی می کند، افزود: این نشان می دهد که باید در حوزه دانش بنیان سرمایه گذاری و برنامه ریزی کرد و این پهباد در حال تجاری سازی است.

نوروزی با تاکید بر شناخت ظرفیت ها، مازندران گفت: سه هزار و ۵۰۵ غرفه باسلام در کشور وجود دارد که باید مشاغل و غرفه های خانگی را در آن ایجاد و برای ورود به بازار مصرف برنامه ریزی کرد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام یادآور شد: از طریق غرفه باسلام، راه فروش محصولات را به بازارهای کشور و جهان باز می کنیم.

وی از اجرای طرح جهش تولید در دیمزارها خبر داد و گفت: این طرح در ۳۱ هزار هکتار از مزارع مازندران پیش بینی و در ۱۶ هزار هکتار اجرا شد و در مجموع در هفت شهر و ۳۵۳ نقطه با هشت هزار و ۴۰۰ کشاورز قرارداد منعقد شده است.

کد خبر: ۲۰۹٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha