۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
اختصاص ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های کارفرمایی و خوداشتغالی اردبیل
معاون استاندار اردبیل خبر داد؛

اختصاص ۵۴۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های کارفرمایی و خوداشتغالی اردبیل

اردبیل - عبداللهی‌عابد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ارائه تسهیلات اقتصادی برای اجرای طرح کارفرمایی و خوداشتغالی در استان اردبیل به میزان ۵۴۰ میلیارد تومان محقق شده است.

یاسر عبداللهی‌عابد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ارائه تسهیلات اقتصادی برای اجرای طرح کارفرمایی و خوداشتغالی در استان اردبیل به میزان ۵۴۰ میلیارد تومان محقق شده و در این زمینه به ۵۰۰ طرح اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید در این زمینه همکاری و مشارکت‌های لازم را داشته باشند گفت: امیدواریم با تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط بتوانیم روند معرفی افراد و متقاضیان تسهیلات از سوی دستگاه‌ها و وضعیت پرداخت توسط بانک‌های عامل را رقم بزنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل بیان کرد: همچنین بررسی برای معرفی افراد متقاضی تسهیلات از سوی دستگاه‌ها و وضعیت پرداخت‌ها توسط بانک‌های عامل نیز رقم خورده و انتظار می‌رود با تدوین برنامه اشتغال استان اردبیل بتوانیم برای سال آینده نسبت به همکاری دستگاه‌های مرتبط اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی بیان کرد: ثبت اطلاعات اشتغال محقق شده در دستگاه‌ها در سامانه نیز جزو اولویت‌های اساسی بوده و امیدواریم بتوانیم با همکاری حوزه‌های مربوطه نسبت به ثبت دقیق اطلاعات اشتغال ایجاد شده در استان اقدامات لازم را انجام دهیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

عبداللهی‌عابد اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما باید بر این باشد تا بتوانیم نسبت به توسعه و آبادانی استان با اجرا و عملیاتی سازی طرح‌های اقتصادی ورود پیدا کرده و با مشارکت بخش خصوصی و نیز اهتمام ویژه دستگاه‌های اجرایی استان در راستای تحقق اهداف مورد نظر موفق عمل نماییم که امری لازم و ضروری است تا تصمیمات لازم و اساسی در این زمینه اتخاذ شود.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha