۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷
پیش بینی ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع پیشرفته استان زنجان
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبرداد؛

پیش بینی ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع پیشرفته استان زنجان

زنجان-رئیس سازمان صمت استان زنجان گفت: با گذشت ۳ ماه از راه اندازی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان، تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای صنایع پیشرفته معرفی شده است.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی گفت: طی ۳ ماهه اخیر ۱۰ واحد از صنایع پیشرفته درخواست دریافت تسهیلات به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان داشتند که جهت پرداخت به صندوق معرفی شده اند.

وی با اشاره به لزوم تشریح خدمات صندوق به واحدهای دانش بنیان و فناور افزود: طی جلسه ای که با مدیرکل سرمایه گذاری استانداری، رئیس پارک علم و فناوری و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار گردیده است مقرر گردید اطلاع رسانی لازم به واحدهای دانش بنیان و فناور جهت استفاده از خدمات این صندوق صورت گیرد.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان گفت: در این راستا تفاهم نامه ۴ جانبه ای بین استانداری، پارک علم و فناوری، اداره کل صمت و شرکت شهرک های صنعتی جهت بهره مندی واحدهای دانش بنیان، فناور و خلاق از خدمات مالی، مشاوره ای و … صندوق منعقد خواهد شد.

گلشنی فرد تصریح کرد: به این منظور به صورت ماهانه نماینده صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در استان جهت پاسخگویی به سوالات واحدهای دانش بنیان در محل پارک علم و فناوری مستقر خواهد شد.

وی افزود: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته حمایت های مالی و اعتباری در بخش خصوصی و تعاونی در قالب اعطای تسهیلات مالی با نرخ ترجیهی با سود تسهیلات ۵ تا ۱۵ درصد تا سقف ۱۵ میلیارد تومان، صدور انواع ضمانت نامه ها، خدمات مشاوره کارشناسی و..... را به صنایع پیشرفته، دانش بنیان و فناور ارائه می نماید.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha