۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
پیش بینی ۳۰ غرفه برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازاری در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

پیش بینی ۳۰ غرفه برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازاری در همدان

همدان - استاندار همدان از پیش بینی ۳۰ غرفه برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازاری در همدان خبر داد و گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان به میزان لازم انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های دهگانه و به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه کارگروه اقدام مشترک تنظیم بازار استان تنها تامین بازار نیست بلکه تنظیم، نظارت و کنترل‌ بازار نیز مدنظر است.

وی با بیان اینکه ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در استان همدان به میزان لازم انجام شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد، گفت: در زمینه تامین و توزیع کالاهای اساسی در استان همدان هم مشکلی وجود ندارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۳۰ غرفه در شهر همدان برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازاری در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: فرمانداران باید نظارت‌ و کنترل‌های لازم بر بازار ایام نوروز را به صورت مستمر در شهرهای تابعه حوزه شهرستان انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه اعضای کارگروه تنظیم بازار در سطح شهرستان باید نظارت‌های خود را به صورت میدانی انجام دهند، گفت: فرمانداران پس از نظارت و بررسی، هرگونه کمبود کالای اساسی شهرستان‌ را به سرعت گزارش دهند تا پشتیبانی‌های لازم انجام شود.

قاسمی‌فرزاد افزود: اتاق اصناف نیز باید آموزش‌های لازم برای اصناف و اتحادیه‌های استان همدان را در دستور کار قرار دهد و فرمانداران نیز جلسات تنظیم بازار را حداقل هفته‌ای یک بار برگزار کنند.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha