۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
سهمیه کارخانه‌های تولیدکننده آرد باکیفیت افزایش می یابد
استاندار همدان:

سهمیه کارخانه‌های تولیدکننده آرد باکیفیت افزایش می یابد

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه سهمیه کارخانه‌های تولیدکننده آرد باکیفیت افزایش می یابد، گفت: کارخانه‌های تولیدی آرد در استان همدان دسته‌بندی می شوند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در کارگروه گندم، آرد و نان استان همدان با بیان اینکه کنترل و نظارت‌های مستمر در حوزه آرد و نان استان به صورت میدانی انجام می‌شود، اظهار کرد: مشکلات سیستم‌های کارت‌خوان‌ نانوایی‌ها باید رفع شود.

وی با تاکید براینکه باید بازدیدی از کارخانه‌های تولیدی آرد استان در راستای دسته‌بندی، قدیمی یا جدید بودن تجهیزات و مسایل و مشکلات آن‌ها انجام شود، گفت: سهمیه کارخانه‌هایی که آرد باکیفیت تولید کنند افزایش پیدا می‌کند

استاندار همدان با بیان اینکه در راستای افزایش کیفیت نان باید آموزش‌های لازم برای نانوایی‌های سطح استان در نظر گرفته می شود، افزود: کیفیت آرد کارخانه‌های تولید آرد با جدیت مورد بررسی تیم‌های نظارتی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر نانوایی‌ها در روزهای پایانی سال تشدید می‌شود، گفت: فرمانداران در سطح شهرستان نیز نظارت‌های لازم را بر نانوایی‌ها را با جدیت انجام می دهند.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه آموزش در زمینه فرآوری خمیر، بهداشت کارکنان در نانوایی‌های سطح استان در دستور کار قرار می گیرد، اضافه کرد: برنامه کشیک نانوایی‌ها در ایام پایانی سال و نوروز تهیه، تنظیم و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha