۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
قطعی گاز باعث بروز مشکلات برای صنایع شده است| لزوم کاهش فاصله جایگاه های عرضه سوخت سیرجان
نماینده سیرجان و بردسیر:

قطعی گاز باعث بروز مشکلات برای صنایع شده است| لزوم کاهش فاصله جایگاه های عرضه سوخت سیرجان

سیرجان- نماینده سیرجان و بردسیر گفت: قطعی گاز موجب بروز مسائل و مشکلات برای صنایع شده است و خواستار تامین گاز صنایع با توجه به گرم شدن هوا شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده سیرجان و بردسیر، شهباز حسن پور در جلسه با وزیر نفت با اشاره به مشکلات معیشتی مردم در شهرستان های سیرجان و بردسیر، خواستار کمک مالی وزارت نفت به ادارات بهزیستی دو شهرستان جهت حمایت از افراد بی بضاعت شد.

نماینده سیرجان و بردسیر همچنین خواستار اقدام لازم در خصوص گازرسانی به روستاهای فاقد گاز در شهرستان های سیرجان و بردسیر شد.

حسن پور همچنین با اشاره به قطعی گاز صنایع بزرگ فولادی در سیرجان و بردسیر گفت: قطعی گاز موجب بروز مسائل و مشکلات برای صنایع شده است و خواستار تامین گاز صنایع به توجه به گرم شدن هوا شد.

وی عنوان کرد: سیرجان به دلیل داشتن موقعیت خاص جغرافیایی که در محل کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته و همچنین وجود شرکت های بزرگ صنعتی، معدنی و حمل نقل، با مشکل کمبود سوخت و جایگاه های عرضه سوخت روبرو است.

حسن پور ادامه داد: این مشکل باعث ایجاد صف های طولانی کامیون ها در جایگاه ها شده است، درخواست داریم فاصله جایگاه ها از ۱۰ کیلومتر تقلیل پیدا کند و مشکل کامیون داران مرتفع شود.

کد خبر: ۲۰۹٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha