۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
بازار شب عید نزدیک است؛ دستگاه های مرتبط برای تنظیم بازار پای کار بیایند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

بازار شب عید نزدیک است؛ دستگاه های مرتبط برای تنظیم بازار پای کار بیایند

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه عمده مشکل مردم مربوط به نظارت بر بازار است، گفت: وزرای جهاد کشاورزی، صمت و مسئولان سازمان تعزیرات کشوری و سازمان بازرسی باید به نوعی پای کار بیایند.

به گزارش بازار، کیومرث سرمدی واله در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه ۸ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری درخصوص ساماندهی بازار شب عید مردم گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم، اطلاع نمایندگان به لحاظ ذخایر کالای اساسی و نحوه نظارت بر بازار باید مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ما می پذیریم که بخشی از مشکلات مربوط به نابسامانی در بازار ارز است، ادامه داد: با این حال عمده مشکل مردم مربوط به نظارت بر بازار است، لذا تقاضا داریم وزرای جهاد کشاورزی، صمت و مسئولان سازمان تعزیرات کشوری و سازمان بازرسی به نوعی پای کار بیایند تا بر موضوعاتی نظیر تفاوت قیمت کالاها، میزان ذخایر کالاهای اساسی و عدالت در توزیع کالاها در سراسر کشور چه به لحاظ میزان کالاها و چه زمانبندی توزیع آنها نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: نظارت و دقت بر توزیع کالاها در سراسر کشور مورد تاکید است، لذا تقاضا داریم وزرای صمت و جهاد کشاورزی با حضور در صحن مجلس توضیحاتی در این خصوص به نمایندگان ارائه دهند تا ما نیز توضیحی برای مردم داشته باشیم.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha