۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
فرصت توسعه بازار الکترونیک روستایی در شهمیرزاد پدید آمد
گلرو به بازار گفت:

فرصت توسعه بازار الکترونیک روستایی در شهمیرزاد پدید آمد

سمنان- گلرو، نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه فرصت توسعه بازار الکترونیک روستایی در شهمیرزاد پدید آمد، گفت: روستاهای منطقه به اینترنت پرسرعت تجهیز شدند.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اینترنت پهن باند سیار در چهار روستای شهمیرزاد به بهره برداری رسید، ابراز کرد: با افتتاح پهن باند اینترنت پرسرعت برای روستاهای آرتد، پرور، دِه‌صوفیان و کولیم مردم به اینترنت ۱۰۰ مگابایت بر ثانیه سرعت دانلود و ۵۰ مگابایت بر ثانیه سرعت آپلود دسترسی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فرصت توسعه بازار الکترونیک روستایی در شهمیرزاد پدید آمد، افزود: زیرساخت اینترنت فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذار و تولید و اشتغال در روستاهای شهمیرزاد است.

نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه رونق خدمات مبتنی بر دیجیتال و بازار الکترونیک روستایی از مهمترین اهداف و امکاناتی است که این طرح ایجاد می کند، بیان کرد: مهدی شهر در زمره مناطق محروم در حوزه اینترنت بود که توانستیم در دو سال اخیر وضعیت را بهبود ببخشیم تا جایی که ۹۰ درصد روستاهای ما محقق شده است.

گلرو با بیان اینکه اینترنت به واسطه اینکه شهمیرزاد قطب گردشگری است می‌تواند بهترین امکان برای توسعه اقتصادی منطقه باشد، بیان کرد: توسعه اقتصادی به خصوص اشتغال پایدار در روستاها برای این نوع طرح های زیرساختی هدف گذاری شده است.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha