۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
خانه تکانی بزرگ در «نوکیا»| لوگوی ۶۰ ساله غول مخابراتی فنلاند تغییر کرد!
تازه های فناوری؛

خانه تکانی بزرگ در «نوکیا»| لوگوی ۶۰ ساله غول مخابراتی فنلاند تغییر کرد!

شرکت نوکیا در راستای برنامه خود برای ایجاد تغییرات اساسی و استراتژی جدید تجاری، از تغییر لوگوی خود که بیش از ۶۰ سال قدمت دارد خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت نوکیا در راستای برنامه خود برای ایجاد تغییرات اساسی و استراتژی جدید تجاری، از تغییر لوگوی خود که بیش از ۶۰ سال قدمت دارد خبر داد.

بر اساس این گزارش، نوکیا در خصوص تغییرات اعمال شده بر روی لوگوی جدید خود اعلام کرده که رنگ آبی که رنگ مخصوص این برند شناخته می شد، قرار است حذف و جای خود را به طیفی از رنگ ها بدهد.

«پکا لوندمارک» مدیر اجرایی نوکیا در خصوص تغییرات اعمال شده بر روی لوگوی این شرکت مخابراتی قدیمی گفت: لوگوی قدیمی در ارتباط با گوشی های هوشمند بوده و اکنون ما در حال تغییر به یک شرکت فناوری های تجاری هستیم.

هنوز برنامه دقیق نوکیا برای زمینه های تجاری جدید این شرکت اعلام نشده است؛ با اینحال مدیران این شرکت فنلاندی معتقدند فرآیند تغییر در استراتژی نوکیا آغاز شده و قرار است علاوه بر ساخت و فروش تجهیزات مخابراتی، نوکیا در زمینه های تجاری دیگر نیز فعال شود.

لوندمارک در خصوص درآمدهای نوکیا طی ماه های اخیر گفت: سال گذشته ما ۲۱ درصد رشد درآمد داشتیم و این در حالیست که درآمد ما اکنون به ۸ درصد رسیده و معادل ۲.۱۱ میلیون دلار رسیده است.

گفتنی است، نوکیا در حال حاضر بیشترین میزان فروش را از طریق فروش تجهیزات مخابراتی به ویژه تجهیزات اینترنت ۵G و همچنین طراحی و ساخت تجهیزات مخابراتی به کار رفته در خودروهای هوشمند کسب می کند.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha