۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۸
۷۲۷ قزوینی آموزش اشتغال در محیط واقعی تولیدی دیدند
در ۱۱ ماهه سال جاری؛

۷۲۷ قزوینی آموزش اشتغال در محیط واقعی تولیدی دیدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری ۷۲۷ قزوینی آموزش اشتغال در محیط واقعی تولیدی دیدند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا صفاری شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرکل فنی و حرفه ای قزوین به میزبانی شرکت شهرک های صنعتی با بیان اینکه طی ۱۱ ماهه سال جاری ۷۲۷ قزوینی آموزش اشتغال در محیط واقعی تولیدی دیدند، تاکید کرد: ۱۷۴ هزار نفر ساعت آموزش واقعی در محیط کار به متقاضیان در استان قزوین داده شده است.

وی با بیان اینکه این آموزش ها به ارتقای مهارت های شغلی متقاضیان منجر می شود، ابراز کرد: با برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی تخصصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین مهارت‌های شغلی دو هزار و ۷۰۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی در استان قزوین ارتقا یافت.

آموزش شیوه های بازاریابی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه در این دوره‌ها مدیران صنایع و واحدهای تولیدی استان قزوین ۱۲ ساعت آموزش تخصصی در حوزه‌های بازاریابی، بازارداری و بازارسازی را طی کردند، ابراز کرد: در این دوره مدیران صنایع کوچک و متوسط با نحوه ارائه محصولات خود در بازار هدف آشنا شدند و اساتید این دوره از صنعتگران فعال کشور هستند و به همین خاطر تلاش کردیم در این بخش از انتقال صرف مباحث تئوری خودداری کنیم.

صفاری با بیان اینکه در کنار مباحث توسعه بازار دانش‌های مدیریتی هم به مدیران صنایع و کارخانجات استان قزوین آموزش داده شد است، گفت: با توجه به نقش نظم و رفتار سازمانی در ارتقای بهره‌وری کارخانجات صنایع مدیریت رفتار سازمانی را در دوره‌های آموزشی یادشده به مدیران آموزش داده و همچنین آنها را را با قوانین و مقررات حوزه کار، مالیات و ایمنی در محیط کار آشنا کردیم.

آموزش‌های مهارتی محیط واقعی کار، متناسب با نیاز بازار کار و صنعت استان است

وی یادآور شد: همچنین در این دوره‌ها تلاش کردیم که شیوه‌های بازاریابی در منطقه و جهان و قواعد حوزه تشریفات برای ارتباط بهتر با صنعتگران خارجی را به مدیران بیاموزیم. در ضمن در این دوره‌ها به کارشناسان صنایع و کارخانجات هم مواردی مانند قواعد بهینه‌سازی مصرف انرژی و همچنین انبارداری کم‌هزینه را آموزش دادیم.

ارائه آموزش ها در محیط کار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین نیز در این دیدار گفت: آموزش‌های مهارتی محیط واقعی کار، متناسب با نیاز بازار کار و صنعت استان است و باید آموزش‌های مهارتی هدفمند باشد تا بتوان ضمن افزایش بهره وری به اشتغالزایی هم کمک کرد.

سید محمود عرب با بیان اینکه ۳۰ واحد آموزش در محیط واقعی کار در واحدهای تولیدی و کارگاهی استان فعال بوده که حدود ۸۰ درصد افراد پس از مهارت آموزی در محیط‌های واقعی کار جذب بازار کار می‌شوند، تاکید داشت: دو هزار و ۷۰ دوره آموزشی برای ۳۷ هزار نفر ساعت آموزشی برای واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار شده و در سال آینده برگزاری بیش از ۱۶۰ دوره در دستور کار معاونت صنایع کوچک این شرکت قرار دارد.

کد خبر: ۲۰۸٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha