۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
سامانه بازگرداندن کارت‌های سوخت جامانده راه اندازی نشد!
سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور:

سامانه بازگرداندن کارت‌های سوخت جامانده راه اندازی نشد!

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تاکنون سامانه‌ای برای ثبت کارت‌های جامانده در جایگاه‌های سوخت، به جایگاه داران معرفی نکرده است.

به گزارش بازار، رضا نواز، درباره بازگرداندن کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها به مردم گفت: ما هم فقط این موضوع را از اخبار شنیده ایم و تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

وی با انتقاد از این که مسئولان مربوطه برای اجرای چنین طرح هایی، با جایگاه داران مشورت نمی‌کنند، افزود: هر سامانه یا خدمتی برای مردم در این حوزه باشد، با نقش آفرینی جایگاه‌های سوخت و مجموعه صنفی آن‌ها صورت می‌گیرد. نگاه‌های تک بعدی و یک طرفه، طرح‌ها را به سر انجام نمی‌رساند.

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت کشور، پیش‌تر گفته بود که هر سال حدود ۱ تا ۱ و نیم میلیون کارت سوخت در جایگاه‌های سوخت جا می‌ماند و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، به جای بازگرداندن آن‌ها به مردم، کارت‌ها را بعد از مدتی که مالک به سراغ آن نرفت، باطل می‌کند.

بیست و ششم بهمن، آقای محمد صادقی مدیر سامانه هوشمند سوخت در پاسخ به این مسئله گفت: نرم افزاری طراحی کردیم تا مشخصات کارت سوخت‌هایی که در سامانه جا می‌ماند، در این سامانه ثبت شود که احتمالا تا هفته آینده به صورت آزمایشی در تمامی جایگاه‌های کشور راه اندازی خواهد شد.

وی درباره نحوه عملکرد این سامانه هم گفت: تمامی کارت‌های سوختی که در جایگاه‌ها جا می‌ماند در این سامانه توسط جایگاه دار ثبت می‌شوند. مردم پس از ورود به این سایت از طریق اینترنت، کافی است که مشخصات خودرو یا سایر اطلاعات کارت سوخت خود را وارد کنند و می‌توانند متوجه شوند که کارت سوختشان در کدام جایگاه مانده است.

کد خبر: ۲۰۸٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha