۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
سربلندی مجتمع پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱
مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز اعلام کرد

سربلندی مجتمع پارس جنوبی در فرآورش حداکثری گاز در روزهای سرد ۱۴۰۱

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز اعلام کرد که پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی با تکیه بر دانش و نوآوری کارکنان توانستند در فصل زمستان بیشتر از سقف تعهد تولیدی، اقدام به فرآورش و تحویل گاز کنند.

به گزارش بازار، احمد زمانی در این باره گفت: یکی از اقدام‌های مؤثر در این زمینه، انجام تعمیرات مناسب، تأمین قطعات و تجهیزات راهبردی تأسیسات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در ماه‌های نخست امسال بود.

وی به حمایت‌های همه‌جانبه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اشاره و تصریح کرد: همسو با تأمین برق مورد نیاز پالایشگاه‌های سایت ۱ و ۲ مجتمع گاز پارس جنوبی در زمستان امسال، تمهدیدهای مطلوبی پیاده‌سازی شد و خوشبختانه با تأمین سه مسیر تغذیه برق در سایت ۱ و ۲ و مسیر تغذیه در سایت ۲، شاهد پایداری گاز در ماه‌های اخیر بودیم.

مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: یکی از اهداف بلند کارکنان جبهه‌ اقتصادی در شرکت ملی گاز و پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی این است که هرگز اجازه دهند خواب آشفته دشمنان این کشور در مسیر اختلال تولید پایدار گاز و محصولات جانبی تعبیر شود و اکنون با همت و تلاش شبانه‌روزی جوانان این کشور دشمنان بار دیگر طعم تلخ شکست را چشیده‌اند و در آینده نیز با درخشش کارکنان، این مسیر سربلندی و عزت تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۲۰۸٬۵۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha