۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۴
امکان افتتاح بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن تهران در خرداد سال آینده
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران خبر داد

امکان افتتاح بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن تهران در خرداد سال آینده

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورتی که زیرساخت‌های خدماتی، تسهیلات و آورده متقاضیان به موقع تزریق شود در خرداد سال آینده بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورتی که زیرساخت‌های خدماتی، تسهیلات و آورده متقاضیان به موقع تزریق شود در خرداد سال آینده بخشی از طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان تهران افتتاح می‌شود.

به گفته محبت خواه بیش از ۷۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در استان تهران به مرحله اجرا رسیده که ۲۳۰۰ واحد غالبا در مراحل پیشرفت بالای ۷۰ درصد قرار دارد و در صورتی که زیرساخت‌های خدماتی، تسهیلات و آورده متقاضیان به موقع تزریق شود در خردادماه ۱۴۰۲ شاهد افتتاحاتی در این زمینه خواهیم بود.

وی افزود: تعداد ۲۳۴۲ واحد نهضت ملی مسکن تحت مسئولیت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در شهرستان‌های پاکدشت، اسلامشهر، رباط کریم و شهریار با پیشرفت فیزیکی بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در حال اجرا است و اخیرا عملیات آماده‌سازی و اجرای ۵۵۰۰ واحد دیگر نیز در شهرهای مذکور آغاز شده است.

محبت‌خواه از درخواست افزایش تسهیلات از ۳۰۰ به ۴۵۰ میلیون خبر داد و گفت: انتظار داریم شورای پول و اعتبار با این افزایش تسهیلات موافقت کند؛ زیرا متقاضیان شهرهای تابعه استان تهران غالبا کسانی هستند که در شهر تهران کار می‌کنند یا ساکن تهران هستند.

کد خبر: ۲۰۸٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha