۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
توزیع زیرقیمت ۳۴ کالای اساسی در فارس تا عید فطر ادامه دارد
مدیربازرسی و نظارت برکالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس:

توزیع زیرقیمت ۳۴ کالای اساسی در فارس تا عید فطر ادامه دارد

شیراز- مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۳۴ قلم انواع کالای مهم مصرفی خانوارهای این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی در استان فارس، علیرضا شیخ گفت: طرح «فجر تا فطر» از سوی دولت در تمام کشور از جمله استان فارس با هدف تنظیم قیمت‌ها در بازار و هدایت مایحتاج ضروری مردم با قیمت مناسب به سفره خانواده‌ها به اجرا در آمده است و بر اساس این طرح ۳۴ قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: طرح فجر تا فطر از ۱۲ بهمن ماه امسال در سطح کشور برای عرضه کالاهای اساسی در سطح جامعه آغاز شده است.

به گفته مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس؛ در قالب اجرای این طرح ۳۴ کالا اساسی در سطح استان فارس و در فروشگاه های زنجیره‌ای و بزرگ این استان شروع است که این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان پیش رو و عید سعید فطر ادامه دارد.

تخفیف ۱۰ الی ۲۵ درصدی محصولات

شیخ با بیان اینکه تلاش می‌شود در صورت نیاز بازار این طرح در طول سال نیز تداوم داشته باشد، افزود: با اجرای این طرح ۳۴ قلم کالا اساسی که مایحتاج ضروری مردم است با ۱۰ الی ۲۵ درصد تخفیف عرضه خواهد شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس توضیح داد: در حال حاضر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و تعاونی های مصرف برای اجرای این طرح وارد میدان شده اند که بازدیدهایی نیز در این رابطه در سطح استان انجام شده که نشان از رضایت مردم دارد.

وی با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره‌ای مانند رفاه و افق کوروش در سطح استان برای اجرای این طرح انتخاب شده است،اضافه کرد: کالاهای اساسی مهم در حوزه لبنیات،پروتئینی و خوار و بار در این طرح زیرقیمت بازار به مصرف کنندگان عرضه می شود.

شیخ اظهارکرد: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی هستند که در قالب این طرح عرضه می‌شود.

شیخ در پایان از مردم و اهالی استان فارس درخواست کرد که در صورت مشاهده تخلف و مشکلی در این خصوص موضوع را به سامانه شکایات مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی جهاد کشاورزی فارس به شماره ۳۲۱۷۲۰۲۰ گزارش کنند.

کد خبر: ۲۰۸٬۴۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha