۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
درصدد بهبود وضعیت مهندسان حوزه عملیات فرودگاهی هستیم
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران:

درصدد بهبود وضعیت مهندسان حوزه عملیات فرودگاهی هستیم

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت روز مهندس گفت: مهندسان حوزه عملیات فرودگاهی جزو تلاشگران صنعت هوانوردی در شرکت فرودگاه‌ها هستند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم گرامیداشت روز مهندس گفت: مهندسان حوزه عملیات فرودگاهی جزء تلاشگران صنعت هوانوردی در شرکت فرودگاه‌ها هستند و ما با دغدغه‌ها و مطالبات مهندسان آشنایی داریم و درصدد بهبود وضعیت آن‌ها هستیم.

سیدی با بیان این‌که مهندسان شرکت فرودگاه‌ها در همان مراحل اولیه پروژه باید به گونه‌ای تدبیر کنند که جلوی بسته شدن طرح را بگیرند، اظهار کرد: مهندسان وظیفه خطیری را در پروژه های فرودگاهی ایفا می کنند و دقت و تمرکز بالای آن‌ها ارتباط مستقیمی با موفقیت پروژه دارد.

معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار کرد: مهندسان فرودگاهی با علم و تجربه خود از ابتدا نقاط ضعف و قوت پروژه‌ها را شناسایی کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ سیدی با بیان این‌که اکنون پروژه‌های در حال انجام در فرودگاه‌ها سرعت بیشتری را می‌طلبد، گفت: همواره در امور عمرانی می‌بایست ذات باری‌تعالی را در نظر گرفت و با همدلی و اعتماد به یکدیگر گام موثری در جهت توسعه فرودگاه‌ها برداشت.

کد خبر: ۲۰۸٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha