۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱
صنعت گردشگری استان مرکزی در ایام کرونا ۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده است
مدیر کل میراث فرهنگی مرکزی:

صنعت گردشگری استان مرکزی در ایام کرونا ۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده است

اراک - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: صنعت گردشگری استان مرکزی در ایام کرونا ۸۰ میلیارد ریال خسارت دیده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا ایزدی ظهر شنبه در نشست بررسی حمایت از صنایع گردشگری آسیب دیده از کرونا که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: طی شیوع کرونا و تعطیلی مراکز گردشگری استان مرکزی ۸۰ میلیارد ریال خسارت به این صنعت وارد شده است.

ایزدی با اشاره به اینکه سه عنوان از مشاغل مرتبط با این اداره کل که از سوی کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا اعلام شده می‌توانند جهت ثبت‌نام به سامانه کارا مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، افزود: ۱۳ رسته شغلی که اسامی آنها از سوی کارگروه اقتصادی مقابله با کرونا به‌روزرسانی شده و بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی هستند، می‌توانند از تسهیلات حمایتی کرونا بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست‌های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است، عنوان داشت: ثبت‌نام مشمولان این شغل‌ها در فرآیند تکمیل درخواست تسهیلات حمایتی از هفته سوم اردیبهشت ماه در سامانه کارا اجرا شده است.

کد خبر: ۲۰٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha