۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳
۶ هزار میلیارد ریال جابجایی منابع از بانک های تخصصی به تجاری انجام شده است
در استان اردبیل؛

۶ هزار میلیارد ریال جابجایی منابع از بانک های تخصصی به تجاری انجام شده است

اردبیل_دبیرکمیسیون بانک‌های استان اردبیل با اصلاح خبرخروج ۶هزارمیلیارد تومان منابع ازبانک های استان گفت:۶هزار میلیارد ریال جابجایی منابع ازبانک‌های تخصصی به بانک‌های تجاری در داخل استان انجام شده است.

داود رجبی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این منابع به دلیل طرح‌های فروش خودروساز انجام شده و در حال حاضر نیز روند بازگشت آن آغاز شده و در حال رسیدن به تعادل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت همه بانک ها در چنین طرح‌های فروش در سطح ملی به ثبات منابع پولی بانک ها و تامین نقدینگی واحدهای تولیدی کمک خواهد کرد.

رجبی ادامه داد: سیاست هایی که با هدف کنترل نقدینگی در نظام پولی کشور اعمال می شود برای بهبود وضعیت اقتصادی و پولی است و قطعا به ثبات و رشد اقتصادی و کنترل نقدینگی در کشور کمک خواهد کرد.

وی مجموع مانده تسهیلات پرداختی بانک‌های استان اردبیل را بالغ بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: رشد ۳۸ درصدی منابع را در سیستم بانکی استان شاهدیم.

دبیر کمیسیون بانک‌های استان اردبیل تصریح کرد: در ۱۰ ماهه امسال پرداخت تسهیلات بانک‌های استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۸ درصد رشد نشان می دهد که این حکایت از وضعیت مطلوب بانک هاست.

کد خبر: ۲۰۸٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha