۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
برگزاری نمایشگاه تخصصی عسل و فرآورده‌های آن در همدان
به مدت ۴ روز انجام می شود؛

برگزاری نمایشگاه تخصصی عسل و فرآورده‌های آن در همدان

همدان - رئیس سازمان فرهنگی شهرداری همدان اعلام کرد: این سازمان با همکاری دبیرخانه «کنگره همدان مرکز جهانی طب سینایی» و اتحادیه زنبورداران اقدام به برپایی نمایشگاه تخصصی عسل و فرآورده‌های جانبی می‌کند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شهرداری همدان، هادی بلاغی ضمن تشریح بخش‌های مختلف این نمایشگاه، عنوان کرد: این رویداد با این محتوا برای نخستین‌بار در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان و علاقه‌مندان به این حوزه در راستای شناخت ظرفیت‌های بومی همدان در حوزه تولید عسل طبیعی، خواص درمانی و سلامت‌محور این فرآورده ارزشمند برپا می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه هم‌راستا با جشنواره زمستانی در مرکز همایش‌های قرآنی و بین‌المللی از ۸ تا ۱۲ اسفندماه برپا و در ساعات ۱۵ تا ۲۰ پذیرای شهروندان است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در ادامه از تشکیل کنسرسیوم عسل در این نمایشگاه خبر داد و تأکید کرد: تشکیل این انجمن در جهت هم‌افزایی اعضای آن با یک نشان و نام بازرگانی یکسان، امری ضروری است.

بلاغی همچنین از تشکیل کارگاه‌های آموزشی و کاربردی برای زنبورداران و عموم در طول برپایی این نمایشگاه خبر داد و عنوان کرد: این کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلفی همچون فرآیند پرورش زنبور، زنبورداری شهری و خانگی و تجهیزات مرتبط در راستای ایجاد اشتغال در مکان نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه غرفه تخصصی کودک و آموزش شهروندی همراه با برنامه‌های شاد و متنوع با حضور کودکان شما نیز برپا است.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha