۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
سایت نفتی فریدونکنار رو به تعطیلی است
مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران:

سایت نفتی فریدونکنار رو به تعطیلی است

فریدونکنار - مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: به دلیل ممنوعیت ترانزیت نفتی منحصربفردترین سایت نفتی شمال در فریدونکنار رو به تعطیلی است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدتقی انزان پور بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی رفع مشکلات بندر فریدونکنار با بیان اینکه منحصربفردترین سایت نفتی شمال دربندر فریدونکنار ایجاد شده اما به دلیل ابلاغ مصوبه شورای امنیت مبنی بر ممنوعیت ترانزیت نفتی و تمدید آن تا پایان سال جاری، با خطر تعطیلی روبر است.

وی برنامه ریزی برای رفع مشکلات این سایت نفتی را ضروری دانست و گفت: تاکنون به دلیل مشکلات ۱۵ نیروی سایت نفتی تعدیل شده است.

علی اصغر باقرزاده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس نیز گفت: حق مردم فریدونکنار پس از ۴۰ سال انقلاب ادا نشده است و تا به حال هم به حق واقعی خود نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه رونق بندر با ورود کشتی صورت می گیرد و این امر با لایروبی‌های مداوم در حوضچه بندر امکان پذیر است، افزود: با پیگیری چند موضوع در گمرک موجب استقبال سرمایه‌گذار از معادلات در بندر تجاری فریدونکنار شود.

باقرزاده تصریح کرد: اطلاع رسانی خدمات به مردم به درستی صورت بگیرد زیرا آنچه که در اذهان مردم نسبت به بندر وجود دارد با آنچه که مشاهده شد بسیار متفاوت است.

وی گفت : رونق بندر فریدونکنار موجب توسعه و پیشرفت منطقه می‌شود و به همین علت رونق بندر فریدونکنار برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد خبر: ۲۰٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha