۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
 بهره‌برداری از مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال در سال۱۴۰۲
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

بهره‌برداری از مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال در سال۱۴۰۲

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال، با اعلام بهره‌برداری از مسیر رفت این منطقه در کوتاه ترین زمان، از برنامه‌ریزی دولت برای جبران کمبود منابع این پروژه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در بازدید از منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال با اشاره به پروژه عظیم ساخت این آزادراه با مشارکت بنیاد مستضعفان اظهار کرد: این پروژه از افتخارات راهسازی در کشور است و کارگاه آزادراه تهران-شمال می‌تواند ظرفیتی برای به نمایش گذاشتن توان فنی و مهندسی کشور در طراحی و ساخت تونل‌ها و پل‌های عظیم باشد.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این پروژه به صورت مشارکتی میان بنیاد مستضعفان و دولت درحال اجرا ست و تکمیل آن اثرات بسیاری در صرفه‌جویی منابع کشور همچون سوخت و زمان سفر دارد و بر همین اساس اجرای این پروژه جزو اولویت‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت و بنیاد مستضعفان اهتمام جدی برای افتتاح هرچه سریعتر مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال دارند گفت: ما تلاش داریم تا هرچه سریعتر مسیر رفت منطقه ۲ آزادراه تکمیل شود و ان‌شاءالله این مسیر در کوتاه ترین زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بذرپاش با اشاره به سیستم مانیتورینگ و کنترل آزادراه تهران-شمال گفت: آزادراه تهران-شمال مجهز به سیستم کنترل و مانیتورینگ دقیقی است و بهره برداری از این آزادراه، به حذف نقاط حادثه خیز کشور از جمله گردنه‌های جاده چالوس کمک می‌کند.

وزیر راه همچنین گفت: ما برای تامین منابع مالی این پروژه در دولت برنامه‌ریزی‌هایی داریم تا هرچه‌سریعتر کمبود منابع این پروژه جبران شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha