۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
برنامه‌ریزی برای طرح‌های اشتغال‌زای روستایی| ۷۰۰ شغل در سمنان ایجاد شد
میرباقری در گفتگو با بازار:

برنامه‌ریزی برای طرح‌های اشتغال‌زای روستایی| ۷۰۰ شغل در سمنان ایجاد شد

شاهرود- میرباقری، مسئول بنیاد برکت سمنان از اشتغال زایی برای ۷۰۰ نفر در استان خبر داد و گفت: طرح‌های اشتغال‌زای اجتماع محور بنیاد برکت برنامه‌ریزی شده است.

علی میرباقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه بنیاد برکت یکی از رسالت های خود را ارتقای اشتغال در روستاهای کشور قرار داده که در استان سمنان نیز چنین سیاستی در پیش گرفته شده است، ابراز کرد: در سال جاری برای ۷۰۰ نفر در مناطق هدف اجرای طرح در روستاهای استان شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه افتتاح طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع محور در روستاهای استان سمنان در زمره اهداف و محورهای بنیاد برکت در استان است، افزود: از ابتدای سال جاری ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی اجتماع محور در استان سمنان پرداخت شده است.

مسئول بنیاد برکت استان سمنان با بیان اینکه شناسایی ۱۲۵ نقطه هدف در استان برای اعطای تسهیلات اشتغال زایی روستایی صورت گرفته است، بیان کرد: اختصاص وام با هدف ارتقای اشتغال و توسعه اقتصادی روستاها و مناطق هدف روستایی استان سمنان تداوم خواهد داشت.

میرباقری با بیان اینکه کشاورزی، گلخانه، مشاغل کارگاهی مانند ام دی اف، نجاری، انرژی و ... در زمره طرح های اشتغال زایی هستند که بنیاد برکت در استان سمنان برای توسعه آنها تسهیلات بانکی ارائه می کند، گفت: تلاش شده که طرح های اشتغال زایی متناسب با شرایط و نیاز روستاها و محله‌ها ارائه شود.

وی با بیان اینکه متقاضیان در مناطق هدف روستا و شهرهای استان با مراجعه به دهیاری و شورای شهرها پس از ثبت نام، می‌توانند از این وام‌ها استفاده کنند، ابراز داشت: طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در روستای دهملای شاهرود به میزان ۴۰ طرح به عنوان یکی از نمونه های رسالت بنیاد برکت در اشتغال زایی با حضور مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسئول بنیاد برکت استان سمنان ادامه داد: در کنار ایجاد مشاغل، تسهیلات بانکی بنیاد برکت در راستای توسعه مشاغل افرادی که کارگاه یا کسب و کاری دارند نیز پرداخت می شود تا بتوانیم توسعه خوب اقتصادی را در روستاها شاهد باشیم.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha