۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
حفر و تکمیل ۹۳ حلقه چاه در ۱۱ ماه ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی
به همت کارکنان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران محقق شد

حفر و تکمیل ۹۳ حلقه چاه در ۱۱ ماه ۱۴۰۱ در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۹۳ حلقه چاه های نفت و گاز در ۱۱ ماه امسال در مناطق نفتخیز خشکی و دریایی کشور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، مسعود افشار گفت: از این تعداد چاه ۱۴ حلقه توسعه‌ای توصیفی، پنج حلقه اکتشافی و ۷۴ حلقه تعمیری بوده است‌.

وی با بیان اینکه به همت و تلاش شبانه‌روزی کارکنان عملیاتی شرکت تعداد چاه‌های حفر شده در این مدت در قیاس با دوره مشابه پارسال ۲۲ حلقه بیشتر است، افزود: از مجموع این چاه‌ها ۷۲ حلقه در گستره فعالیت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هشت حلقه شرکت نفت فلات قاره، هفت حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت، ۲ حلقه در قالب پروژه و چهار حلقه در اجرای طرح‌های مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران تکمیل نهایی شد.

افشار اظهار کرد: در دوره مورد بررسی متراژ حفاری چاه‌ها به ۶۳ هزار و ۴۸۶ متر رسید و تلاش شد تا با همکاری شرکت‌های کارفرما عملیات حفاری براساس جدول زمانبندی شده از سوی شرکت‌های متقاضی انجام شد.‌

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری تعداد دکل‌های فعال حفاری در زمان حاضر را ۶۲ دستگاه برشمرد و گفت: هم‌اینک ۱۹ دکل حفاری در مناطق عملیاتی در حال جابه‌جایی و بازسازی است.

کد خبر: ۲۰۸٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      0 0
      اکتشاف چاها بدون درنظر گرفتن محیط زیست جانوری و نابودی مناطق زیستی حیوانات جنوب که مردم جنوب از این اکتشافات ناراضی هستند .