۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
مرز «پرویزخان» روز عید فطر تعطیل است
فرماندار قصرشیرین:

مرز «پرویزخان» روز عید فطر تعطیل است

کرمانشاه- تاتار، فرماندار قصرشیرین گفت: پیرو اعلام طرف عراقی مرز رسمی «پرویزخان» در این شهرستان برای انجام مبادلات تجاری فردا مصادف با اولین روز از تعطیلات عید سعید فطر تعطیل است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی فرمانداری قصرشیرین، مرادعلی تاتار اظهار کرد: با توجه به اعلام اقلیم کردستان عراق و تعطیلی مرز رسمی پرویزخان در روز عید سعید فطر، فردا یکشنبه چهارم خرداد مصادف با اول ماه شوال صادرات از این مرز رسمی  انجام نمی شود.

وی اظهار داشت: تاجران ایرانی فعال از روز دوشنبه با مراجعه به مرز رسمی پرویزخان می توانند همانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهند.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: هم اکنون روزانه یک هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون کالای صادراتی از مرز رسمی پرویزخان به عراق صادر می شود و اولویت محموله های صادراتی با میوه و تره بار و کالاهای فاسد شدنی است.

تاتار افزود: هم اکنون روزانه محوطه مرز ضدعفونی می شود و بنرهای آموزش و رعایت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان و در محوطه مرز پرویزخان نیز نصب شده و رانندگان کامیون های حامل کالاهای صادراتی در ورودی شهرستان از نظر تب و بیماری های ویروسی سنجش می شوند.

کد خبر: ۲۰٬۸۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha