۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
فاضلاب مناطق حاشیه شهر همدان ساماندهی می شود
مدیر آبفای شهرستان همدان:

فاضلاب مناطق حاشیه شهر همدان ساماندهی می شود

همدان - مدیر آبفای شهرستان همدان از تلاش برای ساماندهی فاضلاب مناطق حاشیه شهر همدان خبر داد و گفت: شبکه فاضلاب مناطق اسلام شهر، خضر، دیزج و منوچهری ساماندهی شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب همدان، حسین آذرتکین گزارشی از فعالیت‌های این امور در حوزه آب و فاضلاب ارائه کرد و گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون اقدامات خوبی در خصوص ساماندهی فاضلاب مناطق حاشیه شهر همدان انجام شد که از جمله اجرای شبکه فاضلاب مناطق اسلام شهر، خضر، دیزج و منوچهری بود.

آذرتکین افزود: با توجه به جاری بودن پساب‌های خانگی در سطح محله‌های مذکور و تهدید سلامت شهروندان به سرعت شبکه جمع آوری فاضلاب در این مناطق اجرا شد که این کار بسیاری از مشکلات بهداشتی ساکنین را برطرف کرد.

مدیر آبفای شهرستان همدان افزود: جداسازی آب شرب از آب مورد استفاده به منظور آبیاری فضای سبز صورت گرفته به طوری که در حال حاضر فضای سبز با آب غیر شرب آبیاری می‌شود.

وی همچنین از پروژه جداسازی فاضلاب از رودخانه‌های شهر همدان نام برد که از دو سال قبل شروع شده و همچنان در حال اجراست و گفت: این پروژه زمانی که تمام رودخانه‌های شهر همدان عاری از فاضلاب شوند ادامه می یابد.

کد خبر: ۲۰٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha