۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳
ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۲۴ هزار دلار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمزارزها؛

ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۲۴ هزار دلار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال طی شبانه روز گذشته با اصلاح قابل توجهی روبرو شده که دلیل عمده آن، جلسه چهارشنبه شب فدرال رزرو آمریکا و نتایج حاصل از آن است.

به گزارش بازار، قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال طی شبانه روز گذشته با اصلاح قابل توجهی روبرو شده که دلیل عمده آن، جلسه چهارشنبه شب فدرال رزرو آمریکا و تصمیم گیری احتمالی این نهاد در خصوص تعیین نرخ بهره بانکی برای ماه مارس است.

بیت کوین نهایتا طی ۲۴ ساعت گذشته موفق به حفظ روند صعودی خود نشده و به زیر ۲۴ هزار دلار سقوط کرد. با اینحال، الگوی دو کفی شکل گرفته برای قیمت بیت کوین می تواند نقطه حمایت خوبی برای این رمزارز تشکیل دهد.

در حال حاضر و در بازه زمانی ۲ ساعته، یک الگوی مثلث صعودی با خط روند صعودی شکل گرفته که حمایت آن نزدیک به ۲۴ هزار دلار قرار دارد. اگر بیت کوین به زیر این سطح سقوط کند، سطح حمایت بعدی حدود ۲۳۴۰۰ دلار خواهد بود. اندیکاتورهای RSI و MACD در منطقه فروش قرار دارند که فشار فروش را به بیت کوین اضافه می کند.

ریزش قیمت بیت کوین به زیر ۲۴ هزار دلار| تعیین نقاط حمایت و مقاومت پیش رو

مقاومت فوری بیت کوین در نقطه ۲۴۵۰۰ دلار قرار داشته و افزایش فشار خرید می تواند منجر به شکست قیمت به سطح بالاتر از این سطح شده و نهایتا بیت کوین را در مسیر سطح مقاومت بعدی ۲۵۲۰۰ دلار قرار دهد.

سرمایه گذاران به دقت به صورتجلسه کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا را که امروز در ساعت ۱۹:۰۰ (GMT) خواهد شد، زیر نظر دارند. انتظار می‌رود این رویداد بر روندهای آتی در بازارهای مالی تأثیر گذاشته و روند بازار طی روزهای گذاشته تعیین نماید.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha