۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
آخرین وضعیت توزیع گوشت در ایلام| کمبودی در بازار وجود ندارد
رئیس جهاد کشاورزی ایلام:

آخرین وضعیت توزیع گوشت در ایلام| کمبودی در بازار وجود ندارد

ایلام- عموزاده، رئیس جهاد کشاورزی ایلام با اشاره به آخرین وضعیت توزیع گوشت مرغ و قرمز در ایلام، گفت: هیچ کمبودی در بازار استان وجود ندارد.

آذرنوش عموزاده در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در حال حاضر توزیع گوشت منجمد در بازار استان ایلام ادامه دارد، گوشت مرغ نیز به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هیچ کمبودی در بحث کالاهای اساسی از جمله گوشت مرغ و قرمز در بازار استان وجود ندارد، گفت:با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان از نظر ذخایر هیچ گونه کمبودی در استان نداشته و گوشت قرمز به صورت نامحدود توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: موجودی گوشت مرغ در سطح استان ۳۳۰ تن است و هیچ گونه کمبودی در این راستا نخواهیم داشت و موجودی برنج نیز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تن در استان است که به تدریج وارد بازار می‌شود.

عموزاده با اشاره به تداوم طرح عرضه گوشت گرم و منجمد در استان گفت: توزیع گوشت گرم حدود یک ماه است با همکاری اتحادیه عشایری آغاز شده است.

وی عنوان کرد: در ایام پیش رو چندین برنامه همچون طرح فجر تا فطر که هر ماه کالاهای اساسی اعم از گوشت قرمز و برنج توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ به بازار عرضه می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد در دست اقدام است.

کد خبر: ۲۰۷٬۸۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha