۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
صادرات آنزیم و پروتئین از بزرگترین کارخانه خاورمیانه در ایران؛ تولید با تکیه بر توان داخلی
معاون فروش شرکت بن دا فرآور مطرح کرد

صادرات آنزیم و پروتئین از بزرگترین کارخانه خاورمیانه در ایران؛ تولید با تکیه بر توان داخلی

گرگان- وزیرنیا، معاون فروش شرکت «بن دا فرآور» گفت: ما بزرگترین کارخانه تولید آنزیم و پروبیوتیک در خاورمیانه هستیم که با توان داخلی، علاوه بر تامین نیاز کشور در حال صادرات نیز هستیم.

امین وزیرنیا در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کشورهای محدودی تولیدکننده آنزیم و پوبیوتیک هستند، اظهار کرد: سال ۹۸ ما بزرگترین کارخانه تولید آنزیم و پروبیوتیک خاورمیانه را در ایران با نام «بن دا فرآور» احداث کردیم که اکنون محصولات آن هم برای تولید داخلی و هم صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود.

معاون فروش شرکت «بن دا فرآور» افزود: به خاطر تحریم، بسیاری از کشورها علاقمند به تولید این محصولات در ایران نبودند به همین دلیل همه خط تولید توسط متخصصین داخلی برنامه ریزی و اجرا شده که اکنون نیاز کل کشور را تامین می کند.

وی درباره بازارهای مصرف آنزیم و پروبیوتیک هم گفت: محصولات ما برای سلامت گوارش دام و طیور، زنبور عسل، اسب و پت و همچنین در حوزه لبنیات، سوسیس و کالباس، گوشت، الکل و نشاسته، چرم، کاغذ و شوینده استفاده می شود.

وزیرنیا با بیان این که محصولات ما در تمام حوزه های فوق و متناسب با نیاز و سفارش مشتری انجام می شود، افزود: شرکت ما ۱۰۰ درصد دانش بنیان است و در حال حاضر بیشترین کشوری که با آن درحال برنامه ریزی کار هستیم روسیه، ترکیه، افغانستان و عراق است.

وی ادامه داد: چون در ایران جواب خوبی گرفتیم نمونه اجرایی خوبی برای کشورهای خارجی داریم و این موضوع باعث اعتماد آن ها شده است.

معاون فروش شرکت «بن دا فرآور» خواستار اعتماد مدیران به توان داخلی شد و گفت: در صورت حمایت از توان اجرایی، ضمن جلوگیری از خروج ارز، به اشتغال کشور کمک می شود.

وزیرنیا در خاتمه یادآور شد: اکنون ۲۶۷ نفر در کارخانه کار می کنند و در صورت حمایت امکان توسعه و افزایش اشتغال داریم.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha