۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲
۴طرح ملی خوراک دام، طیور و آبزیان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود
مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

۴طرح ملی خوراک دام، طیور و آبزیان در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود

یاسوج- مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهار طرح ملی مصوب در رابطه با خوراک دام، طیور و آبزیان استان از محل الحاق ماده ۵۲ با ظرفیت ۶۰ هزار تن مصوب شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، علی‌اصغر داورپناه ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سه طرح دیگر در شهرستان های چرام و شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج با ظرفیت ۹۰ هزار تن به صورت استانی مصوب شد.

وی با بیان اینکه خوراک آبزیان دنا در قالب ۱۰ هزار تن و با مبلغ ۴۲ میلیارد تومان دهه فجر امسال کلنگ زنی شد، گفت: چهار طرح ملی مصوب استان شامل طرح سپیدار در قالب ۲۲ هزار تن و با مبلغ ۵۲ میلیارد تومان، طرح مارگون در قالب ۱۰ هزار تن با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان، طرح سپیدار در قالب ۲۰ هزار تن با مبلغ ۶۵ میلیارد تومان و مجتمع کشتارگاهی دام و طیور گچساران در قالب هشت هزار تن و با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان است.

داورپناه تصریح کرد: طرح های مصوب استانی نیز شامل خوراک دام و طیور و آبزیان بردیان چرام در قالب ۷۰ هزار تن و با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان، خوراک آبزیان شهرک صنعتی فرودگاه یاسوج در قالب ۱۰ هزار تن و با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و خوراک آبزیان دنا در قالب ۱۰ هزار تن و با مبلغ ۴۲ میلیارد تومان است.

وی افزود: ظرفیت خوراک دام، طیور و آبزیان این استان ۷۲ هزار تن است و در یک سال اخیر۱۵۰ هزار تن به ظرفیت خوراک دام، طیور و آبزیان در شهرستان های مختلف استان افزوده می شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha