جلسات متعددی در سفر به چین در حوزه تلفن‌ همراه برگزار کردیم
مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت:

جلسات متعددی در سفر به چین در حوزه تلفن‌ همراه برگزار کردیم

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت گفت: جلسات متعددی در سفر به چین در حوزه تلفن همراه برگزار کردیم تا از فرصت‌هایی که در این حوزه وجود دارد استفاده کنیم.

به گزارش بازار، محسن شکراللهی مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت در مراسم افتتاحیه کنگره موبایل ایران گفت: در سفر به چین حدود ۱۰ روز در کنار وزیر صمت در این کشور حضور داشتم. یکی از الویت‌های مهم تبادل نظر در حوزه تلفن همراه بود که جلسات خوبی نیز با شرکت‌های چینی داشتیم. تلاش کردیم در حوزه زیرساخت و ارتباطات نخبگانی ایران و چین نیز بتوانیم پروژه‌هایی را تعریف کنیم. دغدغه دیگر ما همفکری درباره موضوع سیستم‌عامل بودیم و امیداواریم در سال آینده شاهد اتفاقات خوبی در این‌باره باشیم.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت افزود: مباحث مربوط به تلفن همراه و سیستم عامل اهمیت زیادی برای کشور دارد و الویت وزیر صمت در کنار پروژه‌های بزرگی بود که برای سفر به چین تعریف شده بود، به همین دلیل اولین جلسه به حوزه سیستم‌عامل اختصاص داده شد.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم خانگی و اداری وزارت صمت افزود: در سفر به چین، تلاش ما این بود که در کلان‌ترین سطحی که بتوانیم موضوعات مربوط به تلفن همراه و مسائل زیرساختی حوزه ارتباطات را مطرح کردیم.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha