۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
تمامی جاماندگان مشمول سهام عدالت می شوند
در گفتگو با بازار؛

تمامی جاماندگان مشمول سهام عدالت می شوند

ساری- توکلی، رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: طبق مصوبه مجلس و همکاری های دولت همه مشمولان جامانده به عضویت سهام عدالت درخواهند آمد.

عسکر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار درباره جاماندگان سهام عدالت و با تقدیر از تلاش دولت برای تعیین تکلیف آن اظهار داشت: قرار بود ۳.۵ میلیون نفر به عنوان اعضای جدید سهام عدالت اضافه شوند اما با پیگیری های صورت گرفته از طریق فراکسیون سهام عدالت و طبق مصوبه مجلس مقرر شد به تمامی واجدان شرایط جامانده سهام عدالت تعلق گیرد.

وی گفت: ۱۱ شرکت در دولت قبل تصاحب شده بود که باید به سهام عدالت برگردند و با همکاری دولت این مسئله محقق شده است و در سال آینده باید افراد جامانده مشمول طرح قرار گیرند.

وی خواستار همکاری سازمان خصوصی سازی در اجرای مصوبه قانونی شد و گفت: امیدواریم هر چه زودتر واگذار سهام عدالت به مشمولان جامانده صورت گیرد تا همه مردم از سهام عدالت بهره مند شوند.

توکلی درباره تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان نیز گفت: سال ها از فوت برخی سهامداران می گذرد و باید نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام شود و متاسفانه به دلیل عدم همکاری شرکت سرمایه گذاری این طرح تاکنون اجرایی نشده است.

رئیس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور یادآور شد: متاسفانه عده ای به راحتی حق مردم را تضییع می کنند و برای ثبت نام در کافی نت ها از مردم پول های گزاف دریافت می کنند در حالی که کار آن ها غیرقانونی بوده است.

وی خواستار ورود دادستانی برای برخورد با تخلفات برخی مراکز پیشخوان و کافی نت ها شد و گفت: به نام سهام عدالت، ثبت نام در سامانه سجام صورت می گیرد که غیرقانونی است.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha