۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند ۲ لبه قیچی برای نابودی دامداران عمل کردند
نماینده مرم کلیبر در مجلس:

جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند ۲ لبه قیچی برای نابودی دامداران عمل کردند

نماینده مرم کلیبر در مجلس با اشاره به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر گفت: وزارت جهاد کشاورزی و سازمان منابع طبیعی مانند دو لبه قیچی برای نابودی دامداران و عشایر عمل کردند.

به گزارش بازار، حسین حاتمی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: وزارت جهاد کشاورزی تذکرات گذشته نمایندگان را جدی نگرفت و اکنون باید مصیبت کمبود گوشت قرمز را تحمل کرد، وزیر باید پاسخگو باشد. در چند سال گذشته هیچ حمایتی از عشایر و دامداران به عمل نیامد، از سوی دیگر جریمه های سنگین، عشایر و دامداران را به نابودی کشاند.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم ادامه داد: در حال حاضر بالاترین کارنامه مدیرکل منابع طبیعی آذربایجان شرقی، به زندان انداختن عشایر و دامداران است که چاره ای جز بیچارگی ندارند. جهاد کشاورزی به دلیل عدم ارائه حمایت های لازم و سازمان منابع طبیعی به دلیل اعمال فشار نابودکننده مانند دو لبه قیچی عمل کرده اند، حداقل از این به بعد مشکلات عشایر و دامداران را درک کنید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: در استان آذربایجان شرقی فردی مسئولیت اداره آموزش و پرورش را عهده دار شده که عنوان دقیق مسئولیت وی تمشیت امور و سرپرست اداره کل بوده است. عنوان دقیق مسئولیت وی مشخص نیست، اما ماموریت او ظاهرا ایجاد نارضایتی گسترده در بدنه آموزش و پرورش استان است!

حاتمی با اشاره به اینکه در عزل و نصب ها یکی از ملاک های مدیرکل آموزش و پرورش استان قره داغی بودن است! این روحیه ضدقره داغی اگر درست باشد، به شدت مورد تقبیح است، ادامه داد: حداقل ملاحظه فرمایش مقام معظم رهبری را کنید که فرمودند ارسباران منطقه شجاعت است، امیدارم اصلاح رویه کنند، در غیر این صورت وزیر آموزش و پرورش باید پاسخگو باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من می کنید و آقای رئیس جمهور پیشنهاد می کند گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند.

کد خبر: ۲۰۷٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha