۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
قرارگاه تخصصی و جهادی اقتصادی راه اندازی شود
نماینده مردم میانه در مجلس:

قرارگاه تخصصی و جهادی اقتصادی راه اندازی شود

نماینده مردم میانه در مجلس با تاکید بر اینکه مشکل اساسی اقتصاد کشور سوءمدیریت است، گفت: همانطور که بارها تاکید کرده ایم قرارگاه تخصصی و جهادی اقتصادی باید راه اندازی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: قطعا دلسوزی و تلاش های بی دریغ شما بر کسی پوشیده نیست اما نابه سامانی افسارگسیخته قیمت ارز، خودرو، مسکن و بسیاری از اقلام و کالاهای ضروری و نیز بی ثباتی در سیاست های اقتصادی شرایط غیر قابل قبولی را فراهم کرده و کشور را با چالش ها و مشکلات مختلفی روبه رو ساخته است.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها به راه اندازی قرارگاه تخصصی جهادی اقتصادی تاکید داشته ایم، افزود: می دانیم که کشورمان دارای منابع غنی و برخوردار از سرمایه های عظیم اجتماعی و نخبگان علمی است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی سوءمدیریت است لذا باید سریعا آن را علاج نمایید، حقوق و دریافتی کارکنان، کارمندان، کارگران به ویژه بازنشستگان لشگری و کشوری متناسب با تورم و گرانی نبوده و این قشر مظلوم همواره با سختی، نگرانی و شرمندگی گذران زندگی می کنند لذا باید این دغدغه آن ها درک و مشکلشان حل شود.

اسماعیلی با اشاره به نقش برجسته زنان در کشور، گفت: نقش برجسته زنان ما که با عفت و پاکدامنی خود دوشادوش غیورمردانمان در عرصه های مختلف کشور به حمایت و دفاع از آرمان ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و نیز منویات امامین انقلاب پرداخته اند به زیبایی تمام جلوه گری می کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نباید بگذاریم این ساحت مقدس توسط عده قلیلی از هموطنانمان که شاید تحت تاثیر وسوسه های جهانی و شبکه های معاند در راستای ترویج سیاست های شوم بردگی و برهنگی سهل انگاری در مراقبت از حجاب و عفاف که سالیان طولانی میراث دار آن بوده ایم صورت بگیرد.

وی تاکید کرد: خیرخواهانه این کلام الهی را یادآوری می کنم، أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی با این معنی که آیا انسان نمی داند که خداوند همه اعمال او را می بیند.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha